וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים זה הכל: הפרזנטור שיחליף את חיים הכט במהלך מיתוג מחדש

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 15:37

הסטנדאפיסט והשחקן עידן אלתרמן נבחר לפרזנטור החדש של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע והחשמל". אלתרמן יוביל את מהלך המיתוג מחדש בהשקעה של כ-7 מיליון שקל

עידן אלתרמן יחליף את חיים הכט וישמש פרזנטור לרשת "עולם הקולנוע והחשמל". שלומי פינטו,
עידן אלתרמן יחליף את חיים הכט וישמש פרזנטור לרשת "עולם הקולנוע והחשמל"/שלומי פינטו

הסטנדאפיסט והשחקן, יוביל את מהלך המיתוג מחדש של אחת מרשתות מוצרי החשמל הגדולות בישראל "עולם הקולנוע והחשמל". עידן אלתרמן, סטנדאפיסט ושחקן מוערך יחליף את חיים הכט כפרזנטור של הרשת.

רשת "עולם הקולנוע והחשמל", מצהירה כי היא נמצאת בגידול מתמיד, ומציעה מגוון עצום של מוצרים לבנים ובהם: מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים, מהמותגים המובילים, בהם: BOSCH, AEG, SAMSUNG, LG, SHARP, YAMAHA, JBL, DYSON, NINJA ועוד.

עידן אלתרמן, מככב שנים עם הופעות הסטנדאפ שלו, בתיאטרון, במסכי הטלוויזיה ולאחרונה גם ברשתות החברתיות בסרטונים ויראליים עם הילדים שלו, ובשנה האחרונה גם עם סרטוני הסברה ברשת. הוא מזוהה ומוכר בעיקר בזכות היותו חלק מחבורת "פלטפוס", בזכות שיתוף הפעולה הקומי שלו עם אבי גרייניק ובגילומו את מיקי ברנשטיין בסיטקום "החיים זה לא הכל".

רשת עולם הקולנוע והחשמל אשר הוקמה בשנת 2001 מונה למעלה מ - 20 סניפים מצפון ועד דרום. בין השאר בקריית שמונה, תל אביב, אילת, פתח תקווה, נתיבות, טבריה ועוד. הרשת מעסיקה מעל ל-100 עובדים.

דניאל בר שדה סמנכ"ל שיווק של רשת "עולם הקולנוע והחשמל": "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם עידן אלתרמן, פרזנטור מוכשר ואהוב על הציבור הישראלי. הבחירה בעידן מסמלת את מחויבותנו להתחדשות ולקשר אישי עם הלקוחות שלנו, תוך שימת דגש על המגוון הרחב של מוצרי החשמל שאנו מציעים. אנו בטוחים שהקמפיינים בכיכובו יביאו רוח רעננה וישדרגו את חווית הקנייה ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully