וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50% הנחה לכבוד היומולדת: רשת טיב טעם חוגגת ומפנקת

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 16:10

רשת טיב טעם עולה בקמפיין יום הולדת למועדון הלקוחות TivClub בהשקעה של 1,200,000 שקל. במסגרת החגיגות ייהנו חברי המועדון מ-50% הנחה על מאות מוצרים

קמפיין טיב טעם. יח"צ,
טיב טעם חוגגת יומולדת למועדון הלקוחות ומפנקת במבצעים/יח"צ

רשת טיב טעם חוגגת יומולדת למועדון הלקוחות TivClub המונה למעלה מ- 550 אלף חברים. במסגרת זו יעלה קמפיין קולינארי חגיגי, תחת הסלוגן: "יומולדת ל-TivClub". ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 1,200,000 שקל.

במסגרת החגיגות, ייהנו חברי המועדון ממבצעי עומק בגובה 50% על מאות מוצרים מובילים. בנוסף, לקוחות המועדון ייהנו גם מ-3% קאשבק בכל קניה בחנויות טיב טעם ובאתר האונליין. ההצטרפות למועדון TivClub בחינם.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בערוצי הטלוויזיה 12, 13, בדיגיטל, ברדיו, ברשתות החברתיות, בנכסים הדיגיטליים של טיב טעם וקמפיין במגזר הרוסי.

סרטון הקמפיין יחשוף מוצרים עוברים על מסוע של קופה (המוצרים שבמבצע) כשברקע סאונד של העברת מוצרים במנגינה של שיר יומולדת מתגבר.

קמפיין טיב טעם. יח"צ,
50% הנחה לכבוד היומולדת: רשת טיב טעם חוגגת ומפנקת/יח"צ

נאמנים ונהנים

אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות ברשת טיב טעם: "הקמפיין נועד להעלות את המודעות למועדון הלקוחות המחודש של טיב טעם, והפעם דרך מבצעי עומק חזקים של 50% הנחה על מאות מוצרים אטרקטיביים וייחודיים.

"לפני כשנה בדיוק, במהלך חודש אוגוסט, השקנו תוכנית נאמנות חדשה למועדון, במסגרתה לקוח יכול לצבור 3% קאשבק בכל קנייה. מאז אנו רואים בכל חודש גידולים יפים בלקוחות "יוניקים", בסל הממוצע ובתדירות הקנייה, מדדים המצביעים על נאמנות ושביעות רצון בקרב הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully