וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אכזבות הגיעה הצלחה: תכירו מיישר קמטים שתרצו לקחת לחופשה

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 12:14

Tefal משיקה דגם חדשני של מגהץ ידני מעוצב, Tefal Pure Pop ומבטיחה שכבר לא תצטרכו להתאמץ כדי להיראות מוקפדים. אחרי בדיקה על מגוון פריטי לבוש במגוון סיטואציות של החיים, ניראה שמותג הגיהוץ מוביל פה שילוב מוצלח בין פרקטיקה, עיצוב וטכנולוגיה (ועוד במחיר סביר)

TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל. באדיבות ניופאן,
אחרי אכזבות הגיעה הצלחה: המגהץ הידני שבאמת עושה את העבודה!/באדיבות ניופאן

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, משיקה מגהץ אנכי ידני חדש Tefal Pure Pop בעיצוב חדשני וטכנולוגיה מתקדמת - כזה שתתגאו לשלוף מהמזוודה במהלך החופשה - כזה שלא יוכלו להבין ממבט ראשוני שהוא בגלל נועד לגיהוץ.

המגהץ החדש של המותג טפאל, מותג מגהצים מוביל בישראל, נחשב למוצר פורץ דרך, הן ברמת היעילות והן ברמת העיצוב, והוכחה לכך היא הזכייה בפרס העיצוב היוקרתי reddot - כיצירה של עיצוב וטכנולוגיה. היצרן מבטיח גיהוץ קליל, אינטואיטיבי, יעיל, קומפקטי ונוח לנשיאה בכל זמן ולכל מקום, וכיוון שפעולת הגיהוץ היא בכלל מסורבלת, לוקחת זמן ולא כזו שאפשר לקחת לדרך, כלומר, הכל חוץ ממה שהם מתארים פה - הוא ניראה מבטיח ומסקרן.

בנימה אישית, אשתף אתכם שרכשתי לפחות 3 מוצרים שהבטיחו בדיוק את זה, גיהוץ נוח וקליל שאפשר לקחת במזוודה לחופשות. אם לעשות את הסיפור הארוך לקצר, אז אף אחד מהם לא נשאר איתי יותר משבוע ונמסר הלאה עד, שככל הנראה, הגיע לפח המחזור.

כיוון שהמזוודה שלי מוכנה ליציאות ספונטניות (הן לעבודה והן לחופשה) ובגדים שמתקמטים בדרך כלל לא נכנסים אליה, לא יכולתי לסרב להצעה "לבדוק על רטוב" מה שנקרא ולקחתי אותו לחופשה הבאה, זו שאני עכשיו בדיוק מקפלת חזרה למזוודה בדרכי הביתה.

אם לעשות ספוילר לשורה התחתונה, אם אתם צריכים מגהץ קליל בדרכים או לדירות קטנות שלא נוח לפתוח בהן קרש גיהוץ (אם אתם סטודנטים במגורים, צעירים בדירות שותפים, אנשי עסקים בנסיעות עבודה, משפחות וזוגות שיוצאים ליותר משי חופשות בשנה), רוצו, באמת רוצו לקנות אותו.

TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל. באדיבות ניופאן,
TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל/באדיבות ניופאן

הבטחות היצרן

Tefal Pure Pop מעניק טיפול מקיף לכל פריט בארון. הוא מטהר ומרענן את הבגדים בתנועה יד אחת פשוטה ונוחה, כך שהקמטים ייעלמו כמו בקסם. הוא ידידותי לכל סוגי הבדים, אפילו לפריטים העדינים ביותר. הוא מצויד ברפידה דו-צדדית המציעה צד אחד לגיהוץ אנכי מושלם וצד שני לריענון והסרת מוך.

בתהליך הטיהור, המגהץ האנכי החדש של טפאל, מבטיח לחסל 99% מהחיידקים והבקטריות והיגיינה ברמה גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל. באדיבות ניופאן,
אורזים אותו לחופשה ונפתרים מהקמטים: המגהץ שישאיר אתכם מיושרים/באדיבות ניופאן

מפרט טכני

הספק - 1300W

חימום מהיר - המגהץ מוכן לעבודה בתוך 15 שניות בלבד.

תפוקת אדים - המגהץ הקטן הזה מפיק 20 גרם אדים לדקה, מה שמספיק גם לגיהוץ וגם לריענון וחיטוי.

כבל חשמל - הכבל באורך 2 מטר מאפשר נוחות בעת הגיהוץ

מיכל המים - המיכל הנשלף בנפח 70 מ"ל מתאים למילוי מחדש גם במהלך הגיהוץ

נוחות - ידית אחיזה נוחה ומתאים לנשיאה לכל מקום.

TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל. באדיבות ניופאן,
מגהץ או מעצב שיער? קל להתבלבל הודות לעיצוב המתקדם והצבעים הייחודיים/באדיבות ניופאן

מהלך הבדיקה

את המגהץ החדש של טפאל, לקחתי איתי כאמור לחופשה לא לפני שניסיתי אותו בבית על מדים של הבן הגדול, חולצות טי שירט של הבן הקטן לגיהוץ מהיר דקה לפני יציאה מהבית (כי ככה הוא, הכל ברגע האחרון ולפתוח קרש גיהוץ ולהמתין לחימום מתמשך של המגהץ זו לא אופציה), חולצות מכופתרות שלי לפגישות ובגדי חוף דקים שנראים כמו סמרטוט אחרי מייבש ושייכים למלש"בית שמעבירה את זמנה בין הים לחדר הכושר עד שתתגייס לצה"ל ותוסיף עוד מדים לערימת הכביסות.

במהלך השימוש גיליתי תכונות שהופכות את המוצר הזה למהפכני. הוא באמת הצליח להפתיע אותי! מאד! לטובה! פירקתי לכם את הסיבות למה לרוץ לקנות:

נוחות שימוש - המגהץ מגיע עם תיק נשיאה, כבל באורך 2 מטר, בעל ידית אחיזה נוחה ומשקל נמוך, כך שלא מכביד על פרק כף היד גם בזמן שימוש ממושך.

יעילות - המגהץ מאפשר גיהוץ צמוד לבד ליישור קמטים עקשניים וגם גיהוץ במרחק של כ-5 ס"מ מהפריט, כך שהוא מתיישר הודות לאדים החמים המופנים אליו. בגיהוץ צמוד לבגד עשיתי שימוש בקרש גיהוץ כל זמן שהייתי בבית, או בחלק החיצוני של המזוודה, שולחן עבודה או על המיטה - ששימשו עבורי "קרש גיהוץ אלטרנטיבי" מחוץ לבית. בגיהוץ מרוחק השתמשתי כשהפריט הונח על משענת של כיסא או על קולב.

נוחות נשיאה - תיק נשיאה אטום, חזק ונוח, קל משקל, נכנס לכל מזוודה, המקום שהוא דומה למייבש שיער בגודלו, בהתייחס למה שהוא נותן, הוא בהחלט שווה את זה.

מהירות תגובה - מרגע מילוי המים במיכל (ישירות תחת הברז) הוא מתחמם מהר ומוכן לעבודה בתוך 15 שניות בלבד.

מיכל המים - מספיק לשימוש עבור פריט בודד אחד, לעיתים יש צורך למלא שוב בזמן השימוש אך הוא נשאר מוכן לעבודה מיידית ללא צורך בהמתנה (היצרן נזהר ומציג 3 שניות לחימום מחדש).

עיצוב - העיצוב שלו לא מרמץז ולו במעט על הפונקציונליות שלו. בעין לא מזויינת הוא ניראה כמו מייבש שיער שיקי או מכשיר ידני להסרת שיער ולא כמגהץ מסורתי שנחשב למוצר "כבד" לשימוש.

המחיר - הכייי value for money - המחיר הנוח שלו (379 שקל) הופך אותו למוצר שווה ביחס למחיר. אם אתם נמנים בין קהל היעד שפירטתי קודם, אתם תקבלו את התמורה. לחלקם מכם הוא יוכל להיות המגהץ היחידי שיספק את צרכי הגיהוץ במלואם.

TEFAL PURE POP, המגהץ האנכי המעוצב של טפאל, המחיר: 379 שקל. באדיבות ניופאן,
קל משקל וקליל לנשיאה: לא תופס מקום במזוודה, המגהץ הידני של טפאל/באדיבות ניופאן

לסיכום

פעולת הגיהוץ, שנחשבת לעבודה מסורבלת שעושות בד"כ אמהות, עקרות בית או עובדות משק בית, הופך לצעיר, קליל ויעיל, כזה שגם צעירים, גברים ובני נוער וילדים מעל גיל 12, ישמחו ויוכלו לעשות בו שימוש מהיר לפני יציאה מהבית.

המגהץ המעוצב הידני של טפאל Tefal Pure Pop, מגיע ב-4 צבעים ייחודיים לבחירה, בגוונים מעניינים של אדום, כחול, ירוק או צהוב.

המחיר המומלץ לצרכן: 379 שקל. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully