וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריסות המחירים: משקיעים קנו ביטקוין במיליארדים

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:23

משקיעי ביטקוין ותיקים רכשו בחודש האחרון עוד 404 אלף מטבעות בהיקף של כ-23 מיליארד דולר, הקרנות המחקות והבורסה המובילה בתחום בימים חזקים במיוחד

מטבעות דיגיטליים/pexels

הירידות החדות בשוק הקריפטו שהתרחשו בתחילת השבוע הביאו משקיעים לרכישות במיליארדים ש מטבעות דיגיטליים, שניסו לנצל את המחיר הנמוך יחסית ולהצטייד.

בורסת בינאנס, בורסת המטבעות הדיגיטליים הגדולה בעולם, נהנתה מאוד מהנפילה הרוחבית בשווקים ביום שני האחרון ב-5 לאוגוסט. על פי המנכ"ל המכהן, ריצ'רד טנג, הבורסה רשמה 1.2 מיליארד דולר בתזרים נטו כאשר הסוחרים הגיבו לירידה חדה במחירי המטבעות הדיגיטליים.

"זה מציין את אחד מימי התזרים הנקי הגבוהים ביותר של 2024, מה שמעיד על אמון חזק של המשקיעים", צייץ טנג בשלישי האחרון בחשבון ה-X שלו, תוך שהוא מוסיף צילומי מסך מפלטפורמת הנתונים DeFiLlama, העוקבת אחרי תנועות כספים ברשתות בלוקצ'יין שונות.

שלושת הסוגים העיקריים של זרימות הכספים אל בורסות קריפטו, הם בדרך כלל עבור פעילות מסחר, העברות מארנקים חיצוניים והפקדות כסף פיאט המשמשים לרכישת מטבעות דיגיטליים (קריפטו).

Binance. ShutterStock
בורסת בינאנס. נהנתה מהנפילה הרוחבית בשווקים/ShutterStock

גם בקרנות הסל זורמים כספים רבים

בשלישי האחרון, ה-6 לאוגוסט, קרן הסל של אתריום, שהונפקה ע"י בלקרוק (BlackRock), רשמה זרימה חיובית של 109.9 מיליון דולר - מה שהביא את סך התזרים הכולל אליה ל-869.8 מיליון דולר מאז השקתה ב-23 ביולי.

אותה זרימת כספים של 870 מיליון דולר לקרן הסל של בלקרוק, ממצבת אותה כאחת מששת הקרנות עם הביצועים הטובים ביותר מבין כל תעודות הסל שהושקו ב-2024, על פי דבריו של נייט גראסי, נשיא The ETF Store.

גם בביטקוין, ישנם משקיעים שמנצלים את ירידות המחיר. בחודש האחרון בלבד, כתובות של מחזיקי ביטקוין ותיקים, המשיכו להתמלא תוך צבירת מטבעות חדשים, בסכום כולל של 22.8 מיליארד דולר, או 404,448 מטבעות ביטקוין.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מושל מינסוטה טים וולץ. Andrew Harnik, GettyImages
האריס. המשקיעים תוהים בנוגע לסגן החדש שלה/GettyImages, Andrew Harnik

נושא שהמשקיעים תוהים לגביו הוא סגן הנשיא המיועד של הדמוקרטים - קמלה האריס הכריזה על טים וולץ כמועמד לסגן הנשיא הבא, במידה והיא תצליח לנצח את טראמפ בבחירות לנשיאות הקרובות.

וולץ, מושל מיניסוטה מאז 2019, הוא המקביל לבחירת סגן הנשיא של טראמפ, סנטור אוהיו ג'יי.די ואנס. ובניהם הבדלים אידיאולוגיים חריפים, כאשר תומכי תעשיית הקריפטו, מעדיפים את ואנס כבחירה המועדפת עליהם, בשל חיבתו ואמונתו בתעשיית הקריפטו. יחד עם זאת, הביעו דאגה לגבי ההשפעה הפוטנציאלית של בחירת וולץ על עתיד תעשיית הקריפטו בארה"ב.

וולץ הוא חבר לשעבר בבית הנבחרים של ארה"ב, שם כיהן במשך 12 שנים. בתקופת כהונתו, לא השמיע וולץ הצהרות בולטות המצדדות בעד או נגד ביטקוין, קריפטו או בלוקצ'יין, מה שמוסיף לאי הוודאות בנוגע לעמדתו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully