וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף המלחמה: עלייה בהכנסות פלאפון

7.8.2024 / 14:26

החברה רשמה עליה של כ-1.2% בסך ההכנסות שהסתכמו בכ-489 מיליון שקל, כתוצאה מעלייה בהכנסות מציוד קצה, מצבת המנויים הכוללת ממשיכה לעלות

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

פלאפון הציגה היום (רביעי) את תוצאות הרבעון השני, כשהדוח מעודד מבחינת ההכנסות, אבל מציג ירידה ברווחים.

ההכנסות משירותים הסתכמו בכ-348 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל ועלייה של כ-3.9% לעומת הרבעון הקודם. ההכנסות משירותים הושפעו בעיקר מהמשך הצמיחה במנויי דור 5 וגידול במצבת מנויי הפוסטפייד של החברה וזאת על אף השפעות המלחמה שעיקרן פגיעה בהכנסות משירותי נדידה. ההכנסות מציוד קצה הסתכמו בכ-141 מיליון שקל, עלייה של כ-6.0%, אשר נבעה בעיקר מעלייה במחירי המכירה וכן מגידול בכמות המכשירים שנמכרו. סך ההכנסות הסתכמו בכ-489 מיליון שקל, עלייה של כ-1.2%. סך ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכמו בכ-991 מיליון שקל, עלייה של כ-0.3%.

אשר לרווחים, הרווח הנקי הסתכם בכ-39 מיליון שקל, ירידה של כ-4.9%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-41 מיליון שקל, ירידה של כ-6.8%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות ריבית מחברת האם. התזרים החופשי הסתכם בכ-27 מיליון שקל, לעומת תזרים חופשי שלילי של כ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור נבע מתשלום אגרות תדרים לכל שנת 2023 ברבעון המקביל לעומת תשלום רבעוני בשנת 2024. התזרים החופשי השלילי במחצית הראשונה של שנת 2024 הסתכם בכ-12 מיליון שקל, שיפור של כ-55.6%.

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "פלאפון מציגה תוצאות מצוינות וממשיכה לצמוח על אף השפעות המלחמה, מה שמעיד על חוסנה ועוצמתה של החברה. אנו ממשיכים לגדול בהכנסות וב-EBITDA המתואם, במקביל לעלייה ב-ARPU רבעון שני ברציפות, הודות לצמיחה במנויי דור 5 ועלייה בכמות המנויים בחברה. מנויי דור 5 עומדים כבר על כ-1.2 מיליון ומהווים כ-52% מסך מנויי הפוסט פייד של החברה. הודות למהלכים אסטרטגיים שהובלנו אנו רואים מתחילת השנה מגמת צמיחה בפעילות, למרות השפעות המלחמה."

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully