וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות למען אמהות: חיזוק למשפחות המילואים שהתרחבו בצל המלחמה

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 17:05

במסגרת הפעילות "אימהות למען אימהות", חברו המותג מטרנה, עמותת העוגן למשפחות המילואים ואתר הבשלנים יאמי, יחד הם קוראים לאימהות הישראליות לחזק יולדת שהרחיבה את המשפחה בשנה האחרונה וזקוקה למילה טובה וחיזוק שיזכיר לה שיש מי שרואה אותה וחושב עליה

אמא ותינוק. ShutterStock
אמהות למען אמהות: חיזוק למשפחות המילואים שהתרחבו בצל המלחמה/ShutterStock

לידה היא חוויה מאושרת ומרגשת בחייה של כל משפחה. אך לידה בתקופת מלחמה מוסיפה מימד נוסף ומורכב יותר לחוויית הלידה. האתגרים שלידה מביאה תחת מציאות מורכבת ולא שגרתית הן רבים ועשויים להציף קשת רגשות רחבה. לצד השמחה וההתרגשות על התרחבות המשפחה, ישנה גם חוסר ודאות, לחץ ודאגה, בדידות והתמודדות עם שגרת היומיום שלא נעצרת. עבור היולדות מילה טובה וחיזוק לפעמים הם כל מה שצריך כדי להתמלא בנחת ובכוחות מחודשים.

גיבורים וגיבורות רבים התגלו בשנה הזו בחברה הישראלית, בניהם נשות המילואים (והמגויסות בעצמן) שילדו בשנה האחרונה תחת מציאות מורכבת ולא שגרתית. במסגרת הפעילות "אימהות למען אימהות", מטרנה יחד עם עמותת העוגן למשפחות המילואים ואתר הבשלנים "יאמי", קוראים לאימהות הישראליות לחזק יולדת שהרחיבה את המשפחה בשנה האחרונה וזקוקה למילה טובה וחיזוק שיזכיר לה שיש מי שרואה אותה וחושב עליה.

לטובת הפעילות הושק מיניסייט ייחודי דרכו ישלחו אימהות איחולים ומילים מחזקות לאמא אחרת שילדה בשנה האחרונה לבחירתן, לצד הברכה האישית תקבל היולדת הטבה של 50 שקל מתנה להזמנת אוכל לפי בחירתן וטעמן, שיוכן במיוחד עבורן ע"י אחד מהבשלנים באתר יאמי, במידה והיולדת היא גם אשת מילואימניק היא תוכל לקבל ליווי ותמיכה מטעם עמותת העוגן למשפחות המילואים.

מטרנה ויאמי למען משפחות המילואים שילדו בשנה האחרונה. יח"צ,
אמהות למען אמהות: יוזמה משותפת של מטרנה, יאמי ועמותת העוגן למשפחות המילואים/יח"צ

לדברי יעל דוד, מנהלת השיווק של מטרנה: "אנחנו במטרנה רואים את התמיכה בהורים כחלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו. המלחמה הביאה איתה אתגרים רבים לכלל החברה הישראלית, גם לידה במציאות הנוכחית הפכה מאתגרת יותר בוודאי במצבים בהם המשפחה מגויסת.

כחברה שמלווה הורים בשגרה ושאנשיה חווים את ההורות בישראל באופן אישי, היה לנו חשוב לצאת במהלך שיעניק ליולדות מעט נחת - מילה טובה ומחזקת שמזכירה שיש מי שרואה ומעריך אותך. אנו מוקירים תודה לעמותת העוגן למשפחות המילואים על עשייתם המבורכת והתמיכה במשפחות המילואים ולאתר 'יאמי', עסק ישראלי של אוכל חם ביתי ומנחם על שיתוף הפעולה והזכות לפעול יחד ולחזק את התעשייה המקומית".

לדברי רחל עזריה, חברת הכנסת לשעבר ומנכ"לית מייסדת "העוגן למשפחות המילואים": השנים שבהם יולדים ילדים הם גם השנים בהם עושים מילואים, והמון נשות מילואים ונשות משפחות מילואים יולדות במהלך המלחמה, וזה אתגר עצום. לכן אנחנו בעוגן למשפחות המילואים, כאן עבור כל משפחת מילואים, ועוד יותר אחרי לידה.

אנו שמחות להשיק את שיתוף הפעולה המרגש יחד עם מטרנה, בו נוכל להעניק תמיכה ולהראות סולידריות לאותן אימהות טריות שילדו לאחרונה ושבן זוגן או הן עצמן מגויסים ומגויסות. מעבר לשת"פ, אנו פונות לכל משפחות המילואים, אנחנו כאן עבורכן, ונשמח לבוא אליך עם כל המתנדבות והמתנדבים שלנו כדי לסייע".

לדברי חן לב עמי, מייסדת ומנכ"לית יאמי: "אני שמחה וגאה להיות חלק מהפרויקט המבורך הזה, שבו נשות מילואים שילדו מקבלות חיזוקים ותמיכה, דרך ברכות ואוכל טוב. אנחנו רוצים להקל על היולדות וגם לתת נחמה ובריאות אמיתית לגוף ולנפש. אנחנו ב-יאמי עושים כל שאפשר תמיד, ובמיוחד מאז פרוץ המלחמה, כדי לתמוך באמצעות הדבר הכי חשוב - אוכל, ואנחנו שמחות להמשיך את המגמה ולהצטרף גם לפרויקט הזה בשיתוף מטרנה ועמותת העוגן".

לכניסה לאתר הפעילות "אימהות למען אימהות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully