וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמיקה של צמיחה: סלקום עם הרווחים הגבוהים מזה שמונה שנים

8.8.2024 / 18:10

סלקום מדווחת על רווחי שיא מזה שמונה שנים - 55 מיליון שקל ברבעון. החברה דיווחה על גידול של 15 אלף מנויי סיבים ברבעון לצד שיא בהכנסות ממכירת ציוד קצה ועלייה בתזרים המזומנים הפנוי

קמפיין חדש לדינמיקה/דינמיקה

חברת סלקום דיווחה היום (ה) על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2024- ורשמה את הרווח הנקי הגבוה ביותר מזה 8 שנים- 55 מיליון שקל, חרף המלחמה המתמשכת.

החברה דיווחה של גידול של כ-3% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושיא של 12 שנים בהכנסות מציוד קצה, 329 מיליון שקל. סלקום היא בעלת רשת חנויות ציוד הקצה דינמיקה המונה מעל 50 סניפים. בסיכום חציוני מדובר בגידול של 32% בהכנסות ממכר ציוד קצה נייד בהשוואה לתקופה המקבילה.

הרווח התפעולי של סלקום הסתכם ב-111 מיליון שקל, עלייה של כ-122% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עוד דיווחה החברה על עלייה בתזרים המזומנים הפנוי שהסתכם בכ-62 מיליון שקל לעומת 52 מיליון שקל שנה שעברה. החברה רשמה עלייה של 4 מיליון שקל בהכנסות מגזר נייד במגזר הפרטי אולם ירידה נרשמה בהכנסות מגזר הנייח בשל דלילות התיירות היוצאת והנכנסת.

דניאל ספיר, מנכל סלקום. סיון פרג',
דניאל ספיר, מנכל סלקום/סיון פרג'

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום מציגה תוצאות מצוינות לרבעון של 2024 בכל הפרמטרים, עם זינוק ברווח הנקי, המשך גידול של תזרים המזומנים לצד ירידה במינוף ועלייה בהכנסות, צמיחה מרשימה בהכנסות בציוד הקצה, הובלה בפריסת אתרי דור 5 והרחבת הפעילות במגזר העסקי, והכל למרות השפעות המלחמה שמלוות אותנו גם ברבעון הנוכחי. ברבעון הקרוב נמשיך להעצים את יתרונותינו בעולמות הסלולר והנייח וכן להעמיק את אחיזתנו בשוק החשמל שמעלה הילוך."

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully