וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכו במכרז משרד החינוך: חברת הלן דורון ללימודי אנגלית תיכנס למערכת השעות

11.8.2024 / 10:16

החברה הישראלית לחינוך דו-לשוני "הלן דורון", הפועלת בתחום החינוך לילדים ובני נוער, זכתה במכרז של משרד החינוך ותיכנס לבתי הספר כחלק ממערכת השעות הבית ספרית במסגרת תכנית גפ"ן של משרד החינוך, המעניקה להנהלת בית הספר את האפשרות לבחור בשיעוריה

הקורסים של הלן דורון ללימוד אנגלית ייכנסו כחלק ממערכת השעות הבית ספרית. יחצ,
הקורסים של הלן דורון ללימוד אנגלית ייכנסו כחלק ממערכת השעות הבית ספרית/יחצ

החברה הישראלית לחינוך דו-לשוני "הלן דורון", הפועלת בתחום החינוך לילדים ובני נוער, זכתה במכרז של משרד החינוך ותיכנס לבתי הספר כחלק ממערכת השעות הבית ספרית במסגרת תכנית גפ"ן של משרד החינוך, המעניקה להנהלת בית הספר את האפשרות לבחור בשיעורי הלן דורון-אנגלית, להיות חלק ממערכת השעות הבית ספרית, כתגבור ללימודי האנגלית, בנוסף לשיעורי האנגלית הקיימים במערכת.

במסגרת תכנית גפ"ן שיעור האנגלית של הלן דורון מיועדים לכיתות א' עד ז', והם מועברים בצורה חווייתית וכוללים שימוש בתנועה, שירים, משחקים והפעלות מהנות שתורמות לבניית הבטחון העצמי של הילדים לדיבור בשפה זרה. הלימודים מועברים ע"י מורים מוסמכים בשיטת הלן דורון.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "כניסת תגבור לימודי האנגלית לבית הספר כחלק ממערכת השעות השבועית תאפשר לכל ילד להצטיין בתחום ליבה כל כך חשוב. זוהי המתנה הטובה ביותר שניתן לקבל - אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית. תכניות הלימוד שלנו מותאמות במיוחד גם לכיתות של 30 תלמידים ופועלות בהצלחה במגוון בתי ספר ברחבי הארץ".

הלן דורון. יחצ,
הלן דורון/יחצ

שיטת הלימוד של הלן דורון מבוססת על יכולת הלמידה הטבעית של הילדים לרכישת שפות חדשות ומועברת כשיעורי אנגלית חווייתיים, מרתקים, מלאים במוזיקה, במשחקים, בסיפורים ובמגוון רחב של פעילויות פדגוגיות המתוכננות בקפידה עבור כל שכבת גיל. התוצאה? הילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם.

שיעורי הלן דורון, מעבר לרכישת השפה, מקנים גם ערכים של בין אדם לחברו, שמירה על איכות הסביבה, אהבה לבעלי חיים ושמירה על הטבע ונוגעים גם בנושאים עדכניים עבור בני הנוער, דיבייטים וכן שימוש ברדיו אינטרנטי- החברה מפעילה את TeenBuzz Radio, זמין גם כאפליקציה, רדיו 24/7 באנגלית המיועד לבני נוער, לשיפור ותרגול השפה האנגלית. הרדיו כולל שידורים חיים, ראיונות עם כוכבים ומשפיענים ומוזיקה של האמנים הכי חמים בעולם.

שיעורי האנגלית הלן דורון זמינים במעלה מ-80 נקודות לימוד בישראל, מצפון ועד דרום, ביניהן: כרמיאל, ראמה, עכו, אעבלין, טבריה, קרית מוצקין, חיפה, יקנעם, נצרת, נוף הגליל, עפולה ועמק יזרעאל, מגדל העמק, שפרעם, אום אל פאחם, טירה, טייבה, רעננה, כפר סבא, קרית אונו, רמת גן, הוד השרון, באר שבע ורהט. בנוסף החברה פועלת גם ביישובים וכפרים רבים במגזר הערבי, קיבוצים ומושבים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אנגלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully