וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש ההייטק הוותיק אלון בר שני מונה ליושב ראש שותף בארגון צופן-תשבּיק

11.8.2024 / 11:48

בר-שני, שכיהן בין היתר כמנכ"ל HP אינדיגו לשעבר, יתרום מניסיונו העשיר למאמצי שילוב החברה הערבית בהייטק הישראלי

אלון בר שני. קטי ראף,
אלון בר שני/קטי ראף

איש ההייטק והיזם הוותיק אלון בר-שני, לשעבר מנכ"ל HP אינדיגו, מונה ליושב ראש שותף בדירקטוריון של ארגון צופן-תשבּיק. בר-שני, שמכהן כחבר דירקטוריון בארגון בשנה האחרונה, ימלא את התפקיד לצד ד"ר רמזי חלבי 'יזם ואיש עסקים, המשמש כיו"ר הועד המנהל בארגון צופן-תשבּיק מזה 16 שנה.

במסגרת תפקידו, אלון, שכיהן כמנכ"ל חברת HP אינדיגו במשך 16 שנה עד 2020 ומשמש בשנים האחרונות כיושב-ראש במספר חברות טכנולוגיה, ישלב בין ניסיונו רב השנים כיזם ותיק בתעשיית ההייטק לבין פעילות צופן-תשביק.

צופן-תשבּיק, בראשות המנכ"לית מייסם ג'לג'ולי, הוא ארגון חיים משותפים שנוסד על-ידי ערבים ויהודים, המאמין ופועל בהתאם לערכי השותפות, השוויון, השילוב והגיוון בין כל רבדי החברה הישראלית. הבחירה באלון בר-שני נובעת מהצורך בתגבור הדירקטוריון בדמות מנוסה, מוכרת ומובילה בתעשיית ההייטק הישראלית והגלובלית, אשר תסייע לצופן-תשבּיק לחזק את קשרי העבודה ויחסי הגומלין עם חברות ההייטק, בעיקר נוכח האתגרים הרבים שהמשק, הכלכלה והחברה הישראלית עוברים בשנים האחרונות, כולל מיתון, משבר חוקתי ומלחמה והשלכותיהם המאתגרות.

צופן-תשבּיק פועלת לשילוב מהנדסים ערבים בתעשיית ההייטק, שמזה למעלה משנתיים מתמודדת עם האטה, מיתון, עזיבת משקיעים, משבר כלכלי-ביטחוני וחברתי ומלחמה, המשפיעים על יכולת התעשייה לקלוט מהנדסים בכלל ומהנדסים מהחברה הערבית בפרט.

אלון בר-שני, יושב ראש שותף בארגון צופן-תשבּיק: "אני מאמין כי ישראל זקוקה לתעשייה מתקדמת המבוססת על חדשנות ויזמות, הכוללת גם ייצור מקומי. ישראל התברכה באוכלוסייה מגוונת, וישנה הזדמנות למנף את הגיוון הזה לטובת המשק, וכמובן ליצר מציאות שבה אין תקרת זכוכית על רקע דת או מין. צופן-תשביק הוא שותף מוביל בקידום הציבור הערבי בהייטק ובבניית בסיס ממנו אפשר וצריך לשאוף להרבה יותר. אני מאמין שיש לנו מחויבות עמוקה לשלב את החברה הערבית בהייטק, ושזו לא רק תתרום לפיתוח הטכנולוגיה בישראל, אלא גם תחזק את החברה שלנו בכללותה".

מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית צופן-תשבּיק: "אנו מברכים על הצטרפותו של אלון בר-שני ומינויו ליו"ר שותף יחד עם ד"ר רמזי חלבי. ניסיונו הרב של אלון, הידע וההיכרות שלו עם עולם ההייטק ומוביליו, בצד ניסיונו הניהולי העשיר, הינם מכפיל כוח שיסייע להנהלת הארגון לצלוח את אחת התקופות המורכבות ביותר שידעה המדינה בכלל ושידעה תעשיית ההייטק בפרט. אלון עסק בגיוון תעסוקתי בתפקידיו השונים והוא מעיד על חשיבותו ותרומתו הרבה לשגשוג בחברות ההייטק ובטוחני כי הצטרפותו של אלון תקדם את הארגון ותמנף את פועלו המבורך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully