וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק של הורי החטוף נקלע לקשיים: "קנו יין לחגים ממשפחתו של עומר ונקרט"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 11:07

עומר ונקרט נחטף ממסיבת הנובה, מאז העסק המשפחתי של יבוא יינות נקלע לאתגר כלכלי, פנייה לציבור קוראת לרכוש יין לקראת החגים מהעסק המשפחתי: "לחיי עומר"

עומר ונקרט, חטוף בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
עומר ונקרט, חטוף בשבי חמאס/באדיבות המשפחה

פניה מרגשת לציבור בישראל לרכוש יינות לחג מהעסק של משפחת ונקרט. הבן שלהם עומר בן 23 שוחר יינות בעצמו עמד להתחיל ללמוד מסעדנות ונחטף לעזה לאחר בילוי במסיבת הנובה.

מאז נחטף בנם בשבעה באוקטובר, שי וניבה ונקרט הפסיקו לעבוד והעסק המשפחתי נקלע לקושי ואתגר כלכלי. באמצעות מימון המונים הצליחו לגייס 300 אלף שקלים, אבל זקוקים עדיין לעוד תמיכה. "שומרים את היינות הטובים ליום שעומר חוזר", סיפרו.

אביו שי ונקרט, מפיץ ויבואן יינות איכות של יקבי בוטיק וייבוא מאירופה, רתום כל העת יחד עם משפחה וחברים להחזרתו בכל דרך אפשרית. ניבה ושי, הוריו של עומר ונקרט שנחטף מנובה לעזה, סיפרו שעומר מנהל מסעדה שאוהב מוזיקה, לרקוד, ליהנות מהחיים ולשתות.

ניתן להזמין יינות באתר המשפחה - כאן.

שי,אביו של החטוף עומר ונקרט בחדרו , גדרה. ראובן קסטרו
שי ונקרט, אביו של עומר, בחדרו/ראובן קסטרו

בפניה לציבור נכתב: "יש להם עסק ליינות. מי שמתכננים לקנות יין לחגים ובכלל רוצים לעזור, בואו נעזור ונקנה מהם ונקווה שיחזירו את כל החטופי במהרה".

שי ונקרט, שבנו עומר נחטף מהמסיבה ברעים ומוחזק בשבי חמאס, סיפר בעבר על דאגתו עקב מחלתו של עומר: "עומר חולה במחלה כרונית שנקראת קוליטיס. זו דלקת כרונית במעי, מחלה שבמצבי לחץ וסטרס מסכנת חיים. יש התפרצות של הרבה יציאות דמיות וירידה במשקל. אלה מצבים מאוד מסוכנים. ברגע שיוצאים מאיזון, להחזיר לאיזון זה דבר קשה ובעייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully