וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל ולר מונה למנהל בכיר באשנב (Eshnav) מקבוצת Aman

12.8.2024 / 13:15

אשנב מערכות מידע מספקת פתרונות הגנת מידע מקיפים. כעת, עם התרחבות פעילות החברה בתחומי ה Low Code, מרחיבה את מחלקת המכירות הטכנולוגיות של פתרונות Data center, אחסון וגיבוי ומוצרי Open Source

יגאל ולר. יחצ,
יגאל ולר/יחצ

אשנב (Eshnav) מקבוצת Aman בחרה ביגאל ולר לנהל את תהליכי המכירה הטכניים בחברה. במסגרת התפקיד החדש יגאל יהיה אמון על הפצת מוצרי Data center, פתרונות אחסון וגיבוי וכמו כן מוצרי Open Source. הביקוש למוצרים אלה גובר בחודשים האחרונים עקב כניסתה של הבינה המלאכותית אל מערכות שונות בפתרונות הגנת מידע מקיפים.

יגאל נושא תואר שני במנהל עסקים (MBA) מטעם המכללה למנהל המסלול האקדמי ותואר שני נוסף (MS) בחדשנות ויזמות מטעם מכללת 'ברוך', אוניברסיטתCity שבניו יורק. יגאל מגיע עם 20 שנות ניסיון בעולמות הIT בתפקידים שונים, ביניהם יועץ תשתיות Microsoft בחברת תנובה מטעם Ubtech,Sales engineer בחברת NetApp ומנהל מכירות בתחום הענן בחברת "סלע מעבדות תוכנה".

אולגה גנקין, מנכ"לית אשנב מקבוצת Aman: "אנו בטוחים כי יחד עם ההצטרפות של יגאל המחלקה תתחזק, במיוחד בעולמות של שירותים המנוהלים, מינויו של יגאל הוא צעד משמעותי במחויבות שלנו לספק שירות יוצא דופן ושותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו".

יגאל ולר מנהל מכירות בכיר באשנב: "אני מודה לאולגה גנקין, מנכ"לית אשנב על האמון שניתן בי, אשתמש בכל הניסיון והקישורים שלי בכדי להזניק את החברה קדימה. אני מאמין שהעתיד צופן הרבה הזדמנויות ואני שמח שהצטרפתי לצוות מנצח כדי לעבור את הדרך הזו ביחד".

אשנב (Eshnav) מערכות מידע מספקת פתרונות הגנת מידע מקיפים תוך שמירה על מחויבות לשמירה על שלמות, סודיות ונגישות מידע רגיש לעסקים בכל הגדלים. החברה פועלת להעצמת ארגונים בהפחתת סיכוני אבטחת מידע, איומי כופרה, הבטחת עמידה ברגולציה וטיפוח אמון בלתי מעורער עם הלקוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully