וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען ילדים חולי סרטן: היוזמה של בנק מרכנתיל

12.8.2024 / 13:30

בנק מרכנתיל סניף חדרה תמך משמעותית בטיול הג'יפים השנתי הגדול למען משפחות ילדים חולי סרטן שאורגן ע"י ארגון 'מתנדבי חדרה' ובשיתוף עם ארגון 'עזר מציון': "שותפות בכירה במצווה חשובה"

מימין לשמאל: ליזי משה, מנהלת מח' פרטית סניף חדרה, חיזקי מנת, יו"ר עמותת מתנדבי חדרה, 
מאיה אלמליח, בנקאית פרטית סניף חדרה. יחצ,
מימין לשמאל: ליזי משה, מנהלת מח' פרטית סניף חדרה, חיזקי מנת, יו"ר עמותת מתנדבי חדרה, מאיה אלמליח, בנקאית פרטית סניף חדרה/יחצ

בנק מרכנתיל סניף חדרה תמך משמעותית בטיול הג'יפים השנתי הגדול למען משפחות ילדים חולי סרטן שאורגן ע"י ארגון 'מתנדבי חדרה' ובשיתוף עם ארגון 'עזר מציון'.

בפארק נחל חדרה התקבצו 600 משתתפים, ביניהם 180 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, שהגיעו באוטובוסים מרחבי הארץ. צוות מתנדבים מסור עמל על הכנת פינוקים מיוחדים שחולקו למשפחות, בחסות משותפת של ארגון מתנדבי חדרה ובנק מרכנתיל.

חזקי מנת, יו"ר ארגון מתנדבי חדרה: "אנו מבקשים להודות לצוות השיווק בבנק מרכנתיל וכן לצוות הנפלא של סניף חדרה על שותפות בכירה במצווה כה חשובה. יישר כוח!".

מהנהלת בנק מרכנתיל נמסר: "אנו מאמינים כי לעסקים יש אחריות חברתית, ותמיכה בקהילה היא חלק בלתי נפרד מהערכים שלנו. לראות את האור בעיניהם של הילדים והמשפחות היום - זו תזכורת חזקה לכוחה של הנתינה ולחשיבות של תמיכה קהילתית."

בנק מרכנתיל מצטרף השנה כשותף משמעותי למיזם, ובכך מרחיב את מעגל התמיכה והסיוע למשפחות הזקוקות לכך. שיתוף פעולה זה מהווה דוגמה מעוררת השראה לאופן שבו עסקים יכולים לתרום לרווחת הקהילה ולהשפיע לטובה על חיי אנשים רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully