וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "הבית של בר" ממנה את ליאת אשכנזי ל-CTO

12.8.2024 / 13:50

תוביל בהתנדבות את החדשנות הטכנולוגית לתמיכה בנשים עם סרטן גניקולוגי

ליאת אשכנזי. ליאור בנימין,
ליאת אשכנזי/ליאור בנימין

ליאת אשכנזי, SVP Engineering ו-GM של הסייט הישראלי של Own Comany מונתה למנהלת הטכנולוגית CTO של עמותת "הבית של בר" למען נשים עם סרטן גניקולוגי. במסגרת תפקידה ההתנדבותי היא תוביל פיתוחים טכנולוגיים בעמותה, במטרה לסייע לה להקל על נשים חולות ומחלימות לצד הגברת המודעות בקרב הקהל הרחב.

"מינויה של ליאת כמנהלת הטכנולוגית של העמותה הוא מכפיל כוח במאמץ לאפשר למטופלות כלים מתקדמים לניהול ומעקב אחר מחלתן, וכן בהעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב, ונשים בפרט" אמרה בר לוי, מנכ"לית עמותת "הבית של בר". "על מנת להוביל מהלכים פורצי דרך בתחום המודעות למחלות הסרטן הגינקולוגי, חובתנו להמשיך להשתלב ולהשתמש במגוון הפלטפורמות והכלים הדיגיטליים, בהתאמה לקצב הצמיחה וההתפתחות בעידן הדיגיטלי. ליאת תוביל את התחום בכלל הזירות הטכנולוגיות בסטנדרט המקצועי ביותר, לצד הקמת תשתית אבטחת מידע, מתוך רצון לשמור על החיסיון הרפואי של מטופלות המלוות על ידי העמותה. אנחנו מברכות ומאחלות בהצלחה רבה לליאת ובטוחות כי הצטרפותה לעמותה תקדם את ציבור המטופלות בישראל ובעולם".

"הבית של בר" היא עמותה למען נשים עם סרטן גניקולוגי, ביניהם סרטן שחלה, סרטן צוואר הרחם, סרטן רירית הרחם ווירוס הפפילומה האנושי. במסגרת תפקידה תוביל ליאת את התחום הטכנולוגי על כל זירותיו בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר, לצד הקמת תשתית אבטחת מידע מתוך רצון לשמור על הסודיות הרפואית של המטופלות המלוות על-ידי העמותה.

"אני שמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות למנף את הידע והניסיון הטכנולוגי שלי בפיתוח חידושים פורצי דרך בהגנה על מידע עבור לקוחות Own ברחבי העולם, כדי לתמוך בנשים", אמרה ליאת אשכנזי, SVP Engineering ו-GM של הסייט הישראל בחברת Own Company. "אנו שואפות להשפיע בצורה משמעותית, על ידי יצירת פלטפורמות המסייעות למטופלות וגם מנגישות מידע לציבור הרחב".
עם למעלה מ-25 שנות ניסיון במחקר ופיתוח, ניהול ואבטחת מידע, ליאת היא אחת הנשים המובילות בתעשיית ההייטק והטכנולוגיה בישראל. ליאת כיהנה בעבר בתפקידי ניהול בחברת הסייבר Imperva, במחלקת הרכב האוטונומי של Harman International, וב-CWT ו-HP Software, בוגרת תואר ראשון ושני במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים.

העמותה, שנוסדה בתחילת 2022, שמה לה למטרה למנוע את מקרי מוות שאינם הכרחיים כתוצאה מסרטן גינקולוגי על ידי הגברת השיח והמודעות, עידוד גילוי מוקדם, חיזוק הרפואה המונעת, הפחתת תחושת הבושה והבדידות בקרב חולות ועוד. העמותה מעודדת נשים לאמץ אורח חיים המפחית את הסיכון לחלות בסרטן גינקולוגי על ידי עידוד חיסון, כמו גם מספקת ליווי מקצועי ואישי צמוד ותמיכה במטופלות לאורך כל שלבי האבחון, לרבות בני משפחותיהן, ובקרב נשים בריאות והאוכלוסיה הכללית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully