וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקפיזם: קבוצת אסתי לאודר מציעה מבצעים של אהבה לכבוד ט"ו באב

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 12:00

לכבוד חג האהבה העברי, מציעה קבוצת אסתי לאודר הטבות מיוחדות על מותגי האיפור והטיפוח של מותגי הקבוצה

גו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
ג'ו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

קבוצת החברות אסתי לאודר, מציעה רגע של אסקפיזם לפזר אהבה בחג האהבה העברי, ט"ו באב. לכבוד יום האוהבים, מציעה הקבוצה הטבות ומתנות בטענה ש-מגיעה לך אהבה.

ההטבות לכבוד ט"ו באב תהיינה בתוקף בים התאריכים 15-19.8.24 או עד גמר המלאי | לא תקף על Re-Nutriv, Aerin, בישום יוקרה,סטים ומיני | בכפוף לתנאי ההטבה המפורטים באתר | על המוצרים המשתתפים במבצע בלבד| ללא כפל הנחות| המתנה אינה ניתנת להחלפה או החזרה.

במהלך המבצע "We Love You" של המותג אסתי לאודר, תקבלו 2 מתנות לבחירה בכל רכישה וגם, 25% הנחה על מגוון מוצרים באתר + 10% אקסטרה עם הקלדת קוד ההטבה: LOVE

אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

מגיעה לך אהבה!

מאק - מארז מלא אהבה לרכישה בתוך כחצי שעה עד הבית דרך אפליקציית המשלוחים Wolt. המארז כולל: מסקרה M·A·C STACK MASCARA, שפתון MATTE LIPSTICK, Lip Pencil עפרון לתיחום, הגדרה ומילוי של השפתיים. המחיר: 230 שקל (שווי המארז 375 שקל, הנחה משמעותית של 38% משווי המוצרים).

בובי בראון - 20% הנחה ברכישת 2 מוצרים + סט מתנה ברף 399 שקל באתר ובחנויות בין התאריכים 16-19.8 בנוסף, במהלך כל חודש אוגוסט, בכל רכישה של אחד ממארזי המתנה המושלמים עם המוצרים האהובים המוצעים באתר ובחנויות, מקבלים מיני צללית מתנה. ההטבות בתוקף עד 19.8.24 או עד גמר המלאי. הנחה לא תקפה על מיני, סטים, קרם Vitamin Enriched Face Base 100 ML והשקות חדשות: Extra Plump Lip Serum, Long-Wear Cream Liner Stick, Blush & Bronzing Powder

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
בובי בראון n-ready-to-glow-set. יח"צ חו"ל,
בובי בראון n-ready-to-glow-set/יח"צ חו"ל

קליניק - 25% הנחה על מגוון מוצרים ומארזים שכיף להעניק ו/או לקבל וגם, מתנה בכל רכישה מתוך מגוון מתנות מפנקות! בתוף בין התאריכים 14-19.8 או עד גמר המלאי באתר קליניק וגם בחנויות קליניק בקניון TLV ובקניון הזהב ראשון לציון. ללא כפל הטבות וקופונים | לא כולל סאמר סייל, מארזי היכרות, שפתון Black\Pink Honey.

ג'ו מלון לונדון - בושם בגודל 9 מ"ל + סבון בגודל 30 מ"ל במתנה בכל רכישה בסכום של 550 שקל ומעלה. בתוקף בין תאריכים 15-18.8 בחנויות ובאתר.

tu beav מארז טו באב מאק. יח"צ חו"ל,
tu beav מארז ט"ו באב של מאק/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully