וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילה ישראלית: לצד האולימפיאדה, גאווה ישראלית מושקת בפריז

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 10:49

לצד הגאווה מהישגי הספורטאים וזכייה במדליות, ישראל קוטפת הישגים בצרפת גם בעולם הקמעונאות: חברת ההיי-טק הישראלית Cust2Mate, חברה בת של החברה הציבורית A2Z הנסחרת בנאסד"ק, השיקה השבוע בפריז את הדור המתקדם ביותר של עגלת הקניות החכמה שלה

השקת העגלה החכמה בצרפת. יח"צ,
מובילה ישראלית: לצד האולימפיאדה, גאווה ישראלית מושקת בפריז, Cust2Mate/יח"צ

העגלות החכמות של חברת ההייטק הישראלית Cust2Mate הושקו במקביל לאירועי האולימפיאדה והביאו לגאווה ישראלית בנוסף להישגים והמדליות. ההשקה התקיימה באחת מרשתות הקמעונאות הגדולות בצרפת (רשת Franprix), אחת מרשתות הקמעונאות המובילות בצרפת עם מעל ל-600 סניפים.

בנוסף לעגלות שהושקו בימים האחרונים בסניף ברובע ה-17 בפריז, Cust2Mate צפויה לספק בקרוב עוד עגלות חכמות בפריז וגם במקומות אחרים בעולם. אספקת העגלות החכמות ב-Franprix נחתם במסגרת הסכם עם חברת IR2S, אינטגרטורית מובילה של טכנולוגיות קמעונאות מתקדמות, וכולל אספקה של כ-30,000 עגלות חכמות בשלוש שנים הקרובות.

סקרי שוק מורים כי מרבית הצרכנים מעדיפים לקנות בחנויות המאפשרות תשלום עצמאי מבלי מעבר בקופות, על כן שוק העגלות החכמות צומח בעשרות אחוזים בשנה, וצפוי להגיע לכ-9 מיליארד דולר עד שנת 2030.

עגלה חכמה. יח"צ,
העגלה הישראלית החכמה של Cust2Mate A2Z/יח"צ

חוויית קנייה בחסות הטכנולוגיה

העגלה הישראלית החכמה של Cust2Mate A2Z הינה פלטפורמה טכנולוגית אשר מייתרת את המעבר בקופות, ומאפשרת אינטראקציה עם הלקוחות מרגע כניסתם לסניף ועד סיום הקנייה, לרבות תמיכה בהחלטות במהלך הקנייה והצפות ערך הן של מוצרים נוספים והן של מבצעים מיוחדים. המסך הגדול המותקן על גבי העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, להסביר על מוצרים שונים, ולחבר את עולמות הדיגיטל לתהליך הרכישה.

העגלות שנכנסו ל-Franprix הן עגלות דור 3.0 חדישות אשר הושקו לאחרונה, ואף זכו בפרס העגלה החכמה הטובה ביותר לשנת 2024 בתחרות RetailTech Breakthrough Awards, תחרות בינלאומית המתקיימת מדי שנה ובודקת את כלל הפיתוחים הטכנולוגיים בעולם הנוגעים לעולם הקמעונאות.

"ההתלהבות והמשוב החיובי שקיבלנו מלקוחותינו שניסו את העגלה החכמה של Cust2Mate מראים עד כמה טכנולוגיות חדשות משפרות את חווית הקנייה," אמר טהר בן עבדלקדר, מנהל הסניף של Franprix ברובע ה-17 בפריז. "אנו גאים להיות הראשונים בצרפת להפעיל את עגלות Cust2Mate החדשניות, ובעזרתן לחולל מהפכה בתחום הקמעונאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
השקה בצרפת עם מארק דהאן מנכ''ל ir2s. יח"צ,
השקה בצרפת עם מארק דהאן מנכ''ל ir2s/יח"צ

"קפיצה משמעותית בחדשנות קמעונאית"

"אנו נרגשים לקדם את השותפות שלנו עם Cust2Mate A2Z בהשקת העגלות ב-Franprix", מדגיש מארק דהאן, מנכ''ל IR2S. "עגלת דור ה-3.0 של Cust2Mate מהווה קפיצה משמעותית בחדשנות קמעונאית, לא רק בהתאמה לחזון שלנו של חידושים בתחום אלא גם בהצבת רף חדש לתעשייה כולה בכל רחבי צרפת".

"אנו גאים לראות את העגלות שלנו משפרות את חווית הקנייה והתפעול ברשת מובילה כמו Franprix". אמר גדי גראוס, מנכ"ל A2Z Cust2Mate. "השותפות שלנו עם IR2S ו-Franprix היא מפתח להצלחתנו ומהווה חלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו להרחיב את פעילותנו בצרפת ובעולם. ההשקה בסניף הרובע ה-17 בפריז הינה אבן דרך נוספת במחויבות שלנו להמשיך ולקדם פתרונות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של Cust2Mate עבור הצרכנים והקמעונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully