וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכת השיווק הסתיימה: נמכרו כל המשרדים בפרויקט המסקרן

13.8.2024 / 13:16

למרות המצב ועל רקע התנודתיות בשוק הנדל"ן, בריטניה ישראל סיימה לשווק בהצלחה את "בריטניה על הפארק", פרויקט מאתגר למסחר ותעסוקה, בהיקף של מעל 23 אלף מטר, ברחוב הלח"י בצמוד להמשך הפיתוח של פארק הירקון: "מצאנו לנכון לתת למשקיעים ליהנות מההשבחה"

פרויקט בריטניה ישראל על הפארק - הדמיה. יחצ,
פרויקט בריטניה ישראל על הפארק - הדמיה/יחצ

למרות המצב ועל רקע התנודתיות בשוק הנדל"ן, בריטניה ישראל סיימה לשווק בהצלחה פרויקט מאתגר למסחר ותעסוקה, בהיקף של מעל 23 אלף מטר, ברחוב הלח"י בצמוד להמשך הפיתוח של פארק הירקון.

מדובר במגדל משרדים וחנויות ברחוב הלח"י, ציר מסחרי מרכזי באזור התעשייה בני-ברק, אשר הציע למשקיעים בו לקחת חלק בפרויקט אטרקטיבי הנהנה מנגישות ייחודית מצד אחד ומהצעת מכר חסרת תקדים אשר מאפשרת למשקיע להנות מהגדלת הזכויות אשר מקודמת במסגרת תב"ע חדשה בסמכות הוועדה המחוזית.

טובי כוכב. יחצ,
טובי כוכב/יחצ

מטעם בריטניה ישראל נמסר: "אנו שמחים לבשר על שתי הצלחות חסרות תקדים בזמן כל כך קצר. סיימנו לשווק את הפרויקט במשך כ- שנה בתקופה ששוק הנדל"ן נעצר לפרקים. כפי שזיהינו את פוטנציאל הגדלת זכויות ומצאנו לנכון לתת למשקיעים להנות מההשבחה - בחודש יוני התקבל מסמך החלטות מהועדה המחוזית, אשר מאשר את הגדלת נפחי הבינוי ואת הגובה בהתאם לתנאים הנדרשים".

מי שאמון על שיווק המגדל, יזם המדיה טובי כוכב, שניהל את מערך הפרסום במדיות השונות מספר כי: "שיווק הפרויקט החל לאחר שסביבת הריבית כבר החלה לעלות מה שהבריח לא מעט משקיעים פוטנציאלים, ובד בבד בצל הלחימה בדרום נקלענו למצב בו אנחנו חייבים להתאים את המסרים ואת ערוצי השיווק תוך רגישות יתרה במטרה לא לייצר אפקט שלילי אשר ייתפס כניצול ציני של המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully