וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי הפרסומות יורם עבר-הדני מונה למנהל הקריאייטיב והבימוי של Green Productions

13.8.2024 / 14:33

עבר-הדני ישתף פעולה עם רונן הופמן, מנהל מחלקת הפרסומות ויחד הם יובילו את המחלקה ועל פי הצורך יורם גם יביים בעצמו פרויקטים

יורם עבר הדני. נטע לאופר,
יורם עבר הדני/נטע לאופר

חברת Green Productions, הודיעה על הצטרפותו של יורם עבר-הדני כשותף ומנהל הקריאייטיב והבימוי של החברה. עבר-הדני ישתף פעולה עם רונן הופמן, מנהל מחלקת הפרסומות ויחד הם יובילו את המחלקה ועל פי הצורך יורם גם יביים בעצמו פרויקטים. בכך מציעה green productions מימד חדש בתחום הפקת הפרסומת בישראל של תמיכה קריאטיבית בתהליך ההפקה על ידי במאי ואיש קריאייטיב מבכירי התעשייה. הצוות המוביל של Green Productions יספק את שירותי ההפקה של החברה למנהלי שיווק בחברות בכל סדר גודל, ארגוני ענק, משרדי הפרסום ובמאי פרסומות. השילוב של במאי In house מקובל מאוד בחברות באירופה ובארה"ב ועתה מיישמים זאת גם כאן.

עבר-הדני הוא מנהל קריאייטיב, תסריטאי, סופר, ובמאי פרסומות מהמעוטרים והמנוסים בישראל עם רקורד עשיר של בימוי שחקנים, הומור, פרסומות רכב ועוד. סרטו הקצר Moon Drops הוא אחד הסרטים המעוטרים בעולם בכל הזמנים, עם מעל 100 פרסים בכ-300 פסטיבלים ברחבי העולם כולל הפרס הגדול בפסטיבל Comic-Con בסאן דייגו.

רועי קורלנד, מייסד ומנכ"ל Green Productions "כשהקמנו את החברה הצבנו לעצמנו מטרה לספק את המענה המקצועי והמקיף ביותר בתחום הטלוויזיה, הקולנוע והפרסומות באמצעות אנשי מקצוע המיומנים והמנוסים ביותר בתעשיית ההפקות. עם הצטרפותו של יורם לחברה השלמנו את בניית השדרה המקצועית המספקת מענה של 360 מעלות לחברות ומשרדי הפרסום הכולל את הקריאייטיב, הבימוי וההפקה. העוגנים המקצועיים הללו הם המרכיבים המשמעותיים ביותר של כל פרויקט שמבטיחים את איכותו".

יורם עבר-הדני: לאחר שתי קריירות מאתגרות האחת כקופירייטר ומנהל קריאייטיב והשנייה כבמאי פרסומות אני מתרגש לצאת לפרק השלישי שיאחד את שני המסעות הללו למסע שלישי. אין כמו Green Productions, חברת ההפקות הצומחת והרעננה בישראל כדי לשמש בית למסע הזה. היכולות הגבוהות של החברה בתחום ההפקה, הקריאייטיב והפוסט הן בדיוק המקום לבטא את היכולות שצברתי במהלך השנים. יחד אני מאמין שנוכל לספק מענה לצרכים הקריאטיביים המגוונים של הלקוחות שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully