וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קמחי מונה ל-Senior Associate בקרן Square Peg

13.8.2024 / 14:55

קמחי הקים וניהל את Cactus Capital, קרן הון סיכון ראשונה מסוגה בישראל שנוהלה על ידי סטודנטים והשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים שהוקמו על ידי סטודנטים ובוגרי אוניברסיטת בן-גוריון

רועי קמחי. ליה יפה,
רועי קמחי/ליה יפה

רועי קמחי מונה ל-Senior Associate בקרן ההון סיכון Square Peg.

רועי שימש בתחילת דרכו המקצועית אנליסט בנטפים ובאינטל. במקביל ללימודי תואר ראשון ושני בהנדסה תעשייתית עם התמחות בדאטה סיינס באוניברסיטת בן גוריון הוא הקים וניהל את Cactus Capital, קרן הון סיכון ראשונה מסוגה בישראל שנוהלה על ידי סטודנטים והשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים שהוקמו על ידי סטודנטים ובוגרי אוניברסיטת בן-גוריון. הפרויקט כלל גם את "Cactus Academy", תוכנית הכשרה למשקיעים הצעירים המלמדת את היסודות של עולם ההון סיכון בהשתתפות דמויות מובילות בתעשייה. בנוסף שימש רועי יו"ר בהתנדבות של פורום הסטודנטים 20-80 באוניברסיטה. לפני כשנתיים הוא הצטרף כ-Associate בקרן סקוור פג.

קרן Square Peg הוקמה בשנת 2012 ומשקיעה בעיקר במיזמים בשלבי סיד ו-A מתחומי ה SaaS, AI, Fintech, Consumer Internet, Health & Data וכן משתתפת בסבבי גיוס מאוחרים של חברות בשלבים מתקדמים יותר. סקוור פג משקיעה בעיקר באסיה, אוסטרליה וישראל ומנהלת השקעות בהיקף של כ-3 מיליארד דולר. בין ההשקעות הבולטות של הקרן נמצאות החברות Canva, Stripe, Fiverr, Airwallex, Tomorrow.io, Deci, Exodigo, Voyantis, Aidoc. הקרן השקיעה עד כה מעל 300 מיליון דולר בחברות ישראליות. פעילות ההשקעות בישראל מנוהלת על ידי שניים מהשותפים בקרן, פיליפ שוורץ ויונתן סלע, שניהם יזמים לשעבר עם ניסיון עשיר בבנייה של חברות B2B ו- B2C.
יונתן סלע, שותף בקרן Square Peg: "רועי עושה עבודה מצויינת בקרן בשנתיים וחצי האחרונות, בעבודה שוטפת וביוזמות שהוא מוביל עצמאית. אנחנו גאים לקדם אותו לתפקיד של Senior Associate. התשוקה, הסקרנות והמחויבות של רועי הם מודל לחיקוי, והוא נכס עבור הקרן וחברות הפורטפוליו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully