וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון כץ איילון מונתה לחברת הנהלה במשרד התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ'

13.8.2024 / 17:00

כץ איילון עובדת בחברה למעלה מ-8 שנים, במסגרתן מנהלת מחלקה עם מספר ראשי צוותים ויועצי תקשורת, ומטפלת במגוון רחב של לקוחות מובילים במשק

סיון כץ איילון. ענבל מרמרי,
סיון כץ איילון/ענבל מרמרי

בן חורין אלכסנדרוביץ', משרד ייעוץ התקשורת, הדיגיטל וניהול המשברים הגדול בישראל, הודיע על מינוי משמעותי בשדרת הניהול הבכירה של המשרד עם קידומה של סיון כץ איילון, מנהלת מחלקת סושיאל מדיה, להנהלת החברה.

סיון כץ איילון (33) היא בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטת תל אביב, עובדת בחברה למעלה מ-8 שנים, במסגרתן מנהלת מחלקה עם מספר ראשי צוותים ויועצי תקשורת, ומטפלת במגוון רחב של לקוחות מובילים במשק: חברת החשמל, רשות העתיקות, ארגון בטרם, רשות ניירות ערך, סולאראדג, האוניברסיטה הפתוחה ועוד .

סיון הובילה מהלכי סושיאל משמעותיים מהלכים של סיון פרויקט הנצחה עם המעוצה אזורית אשכול, מחווה של דיירי מגדלי ים התיכון לתוכנית רוקדים עם כוכבים וקמפיין משפיענים לטוטו בתקופת היורו.

החברה עובדת עם למעלה מ 170 לקוחות בניהם: שטראוס, אלטשולר שחם, סולרדג', קבוצת פוקס, הוועד האולימפי בישראל, לתת, האוניברסיטה הפתוח, נת"ע, אפריקה ישראל מגורים, קוולאקום, פיליפס ועוד.

טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין מסרו: "סיון גדלה והתפתחה בחברה להיות מנהלת בהקפים רחבים בעבודה אפקטיבית מול לקוחות רבים ומשמעותיים. סיון מוכיחה יכולת הנעת לקוחות ועובדים לעבר יעדים ומטרות, ואנו בטוחים כי קפיצת המדרגה הזו תביא אותה ואת המחלקה בעבודה יצירתית ושיטתית לעוד השגים משמעותיים. שדרת הניהול המעולה שלנו שצומחת בחברה היא חלק מאד משמעותי בעשיה ובהצלחה שלנו ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully