וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים באהבה: שכחת מתנה לט"ו באב? הצעות לערב מהנה במשלוח עד הבית

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 18:40

הערב, נחגוג את ט"ו באב בצל מלחמה. מצאנו נתונים על הרגלי הצריכה של הישראלים לקראת יום האהבה והבאנו הצעות לערב זוגי מהנה עם משחקים שיגיעו עד הבית - כדי לצאת מהקופסה ולהיות מקוריים, בחרנו דווקא להיכנס אליה ולהפוך את הערב למהנה, מקרב ומלא תשוקה

זוג אוהבים. ShutterStock
זוג אוהבים/ShutterStock

פרחים הם אמנם האסוציאציה המיידית ליום האהבה, אבל מה באמת הישראלים קונים לאהובים שלהם?
מנתוני אפליקציית Wolt עולה כי 47% מהישראלים אכן קונים פרחים ביום האהבה אבל יש את אלו שיוצאים מהאגרטל ומעדיפים לגוון. מבדיקה שערכנו ניראה כי:

19% מעדיפים לקנות יין ומארזי קוקטיילים
18% קונים מתנות שונות כמו מארזי טיפוח ותכשיטים
16% מזמינים שוקולדים ומתוקים

אה, וכ-90% מהזמנות המתנות ביום האהבה, כוללות ברכה אישית מהמזמין, מה שהופך להיות לא פחות חשוב מאשר המתנה עצמה.

ב-Wolt - צופים עלייה של מעל 1,000 אחוז בהזמנת פרחים. חמשת הפרחים המובילים לפי סדר הביקוש: טוליפים (צבעונים), ורדים, שושנים, ליזיאנטוס, חרציות, אבל רוב המזמינים מעדיפים את הזרים שמשלבים כמה סוגי פרחים.

מזמינים ברגע האחרון?

באילו שעות מזמינים הישראלים מתנות ביום האהבה?

33% מזמינים בשעות הבוקר (8 עד 11)
24% מזמינים בשעות הצהריים (12-14)
31% מזמינים אחר הצהריים (15-17)
12% נזכרו ברגע האחרון והזמינו אחרי 18:00 בערב

(הנתונים מבוססים על ט"ו באב האחרון שהתקיים, שנת 2023)

איטה רוים, מנהלת צוות פיתוח עסקי ריטייל, Wolt ישראל: "שמחים להציע ללקוחות בכל רחבי הארץ את מגוון המתנות הרחב ביותר לאהובים שלהם, במשלוח מיידי. לצד המתנות הקלאסיות של ט"ו באב כמו פרחים ושוקולד, ניתן למצוא בפלטפורמת Wolt גם מתנות בעולמות הטיפוח, האופנה, עיצוב הבית ואפילו אביזרי מין לזוגות או ליחידים (כל אחד ומה שמשמח אותו)".

כדי לצאת מהקופסה ולהיות מקוריים, בחרנו דווקא להיכנס אליה ומצאנו משחקי אהבה שיהפכו את הערב למהנה, מקרב ומלא תשוקה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
4play מארז אהבה מוגזמת - או מיי בוקס. יח"צ,
4play מארז אהבה מוגזמת - או מיי בוקס/יח"צ

זוגות ודייטים

ערכת משחק שאלות לזוגות (או כאלה שבדרך) מתנה למבודדים, לחגים או סתם למי שאוהבים! תמיד אומרים שבשביל קשר צריך לעבוד. אנחנו מאמינים שאפשר פשוט לשחק. ערכת ForePlay לזוגות מכל סוג - מעט זמן, מלא זמן, וגם כאלה שבדרך? היא מכילה 100 קלפים מקוריים: - 65 קלפי שאלות לכל זוג - 20 קלפי משימות/מחוות - ועוד 15 קלפי שאלות לזוגות ותיקים ליצירת שיח מקרב, פתוח, אינטימי וסקסי, בקלות ובלי מאמץ ! אתם יכולים להיות רגועים - הכנסנו רק שאלות שיעשו לכם נעים. מיועד לגילאי 21 ומעלה. המחיר: 176 שקל

דייט של החיים

יצרנו סיפור של חיים שלמים שאתם הגיבורים הראשיים שלו! דייט יוצא דופן, הרפתקני, קצת הזוי, הרבה מצחיק. הקופסא מתאימה לכל אירוע, חגיגה או סתם דייט כייפי | מכילה פלייליסט אווירה, משחק פנטומימה קורע, משחק נשיקות סקסי, מי מכיר טוב יותר, תחרות טעימות, פעילות סקסית לבחירה ועוד הפתעות. המחיר: 320 שקל

דייט שובר שגרה

מארז דייט שובר שגרה מפנק הכולל קופסת דייט + שני קוקטיילים פרימיום לבחירה של AMOR | מתאים ליום נישואים, קידום בעבודה, התנצלות (במקום פרחים), סתם כי הגיע הסופ"ש | לא משנה מה הסיבה - יש לנו את החגיגה המושלמת. המחיר: 390 שקל

blackbox - דייט ללא גבולות. בלאק בוקס,
blackbox - דייט ללא גבולות/בלאק בוקס

אהבה מוגזמת

המארז כולל: קופסת הפורפליי שונה משאר הקופסאות שלנו היא סובבת כולה סביב המשחק המקדים ולכן קצרה יותר, ממוקדת יותר, מינית ודורשת זרימה ופתיחות. הקופסא הזו תחמם אתכם ב-4 שלבים עד שתגיעו לנקודת הרתיחה.

הקופסא מתאימה לזוגות שכבר מכירים אותנו ועשו את אחת הקופסאות שלנו דייט במקלחת - מקלחת משותפת שתשנה את כל מה שחשבתם על מקלחת משותפת ? פנקס שנדבק לקיר המקלחת עם דפים שלא נרטבים במים (כן כן) שידריך אתכם בדיוק מה ואיך לעשות כדי לחוות מקלחת שוברת שגרה, מצחיקה וסקסית במיוחד.

בחירה בין 2 קופסאות - דייט על הבר / DATE TO GO קופסת דייט על הבר - קופסא קטנה ושובבה שבאה אתכם לדייט מחוץ לבית. בתוכה - כרטיסיות וכמה אביזרים קטנים. אתם הולכים לצחוק, לשתות, להשתטות, לדבר, להתקרב, להתחרמן, למתוח קצת גבולות, לשחק, להפתיע ולחוות ערב שלא תרצו שיגמר. קופסת DATE TO GO - 4 משחקי שאלות | חפיסת קלפים אחת | קחו אותה לכל מקום: לים, לטיול, לפיקניק, לספסל בשדרה, לקמפינג | תתכוננו לצחוקים, חפירות, שטויות, ופשוט שעה של פאן טהור יחד. רק אתם. ואנחנו.
מחיר- 490 שקלים

מארז סקסי למתחילים, אהבה ותשוקה. יח"צ,
מארז סקסי למתחילים, אהבה ותשוקה/יח"צ

תשוקה למתחילים

המארז מכיל: רוקט פוקט מצב רטט ON/OFF, חומר סיכה (100 מ"ל) מתחמם ומתלקק בטעם ריבת חלב, טבעת רטט חד פעמית למתחילים - רטט של כ-40 דק ומופעל באמצעות כפתור ON/OFF, סט מצבטי פטמות עם נוצה, טבעת זקפה קוקרינג | צבע הנוצה במארז עלול להשתנות. המחיר: 170 שקל.


לילה סוער

המארז מכיל: 3 משחקים סקסיים לחדר המיטות ולמשחקים מקדימים, המשחק מירוץ לשיא, המשחק טריוויה סקס, משחק וידוי. המחיר: 300 שקל.

ערכת ask q - זוגות ודייטים - אסופה. יח"צ,
ערכת ask q - זוגות ודייטים - אסופה/יח"צ

ברוכים הבאים לגיהנום

משחק קלפים לזוגות אמיצים - דייט ללא גבולות! הקופסה מחולקת לשניים: החלק הראשון שמכין אתכם לערב מכיל בתוכו חפצים להתארגנות, אביזרים למשחק והוראות, נשנושים ומשהו טעים להכין ביחד (שמצריך חלב רגיל/צמחי ומקפיא)

החלק השני מורכב מ-7 משימות כאשר כל משימה מורכבת מ-6 סעיפים (משחקים עם קוביית משחק ומבצעים את הסעיף שיצא) לכל משימה יש את החפצים שלה שכלולים בשקית. הקופסה מתאימה לזוג שאוהב להשתטות יחד, זה ערב של פאן וצחוקים, משימות שיחברו ביניכם בדרך קצת אחרת.

הערב לוקח 3-4 שעות בערך ומתאים לערב ביתי. הקופסה כוללת נשנושים ואלכוהול. המחיר: 370 שקל.

welcome to ג׳הנום, משחק קלפים לזוגות אמיצים. בלאק בוקס,
welcome to ג׳הנום, משחק קלפים לזוגות אמיצים/בלאק בוקס

דייט עם חד קרן

PURPLE NIPPLE, קופסת ההמשך של הבלאק בוקס, גם היא בנויה משני חלקים:

#1 Pre date: שם יש את כל מה שצריך כדי לארגן את הערב ובעיקר ציוד לשמור על חלל המשחק (הקופסה מלכלכת), אביזרי משחק, הוראות, נשנושים ומרכיבים להכנת הפונץ' המושלם (לא כולל אלכוהול)

#2 החלק השני מורכב מ-6 משימות: הפעם כללי המשחק קצת שונים - לכל משימה יש את החפצים שלה שכלולים בשקית. תתכוננו לערב שכולו בלאגן וכיף אחד גדול, לערב שהוא יותר מלכלך, יותר משוגע ומוגזם וקצת יותר קינקי. הקופסה כן מוגדרת כקופסה מינית (אך לא רק).

על מה צריך להתארגן? קערת פונץ', כף ערבוב, שקית קרח, מיכל קצפת, בקבוק אלכוהול, מיץ שהולך איתו, לימון, ארוחה קלילה שאפשר לאכול על הרצפה (אתם תבינו לבד), לבוש שיכול להתלכלך. יש לבצע את הקופסה כאשר אתם יחפים. הקופסה חלבית. המחיר: 389 שקל

דייט עם חד קרן- purple nipple. בלאק בוקס,
דייט עם חד קרן- purple nipple/בלאק בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully