וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטו מסכם את פריז

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 17:55

אריק פינטו. יחצ,
אריק פינטו/יחצ

אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר שיתף את חבריו בפייסבוק מהחוויות שצבר באולימפיאדת פריז 2024: "נפלה בחלקי זכות גדולה לצפות במספר אירועים מרגשים באולימפיאדה בפריז. האירוע המרגש ביותר היה בג'ודו בהופעה המרשימה של שני הרשקו שזכתה במדליית כסף.

צפיתי גם בשחייה, באתלטיקה ובמשחק חצי הגמר בכדורסל בין נבחרת ארצות הברית לבין סרביה שהיה מרתק עם קאמבק מדהים של האמריקאים. בסיום המשחק, בין שלל הצופים, פגשתי ביעל ארד יושבת ראש הועד האולימפי הישראלי שהייתה לי הזכות לעבוד איתה במסגרת תפקידי כיו"ר המועצה הלאומית לספורט.

הגם שעדיין מוקדם לסכם, ניתן לומר בוודאות שהייתה זו הופעה מכובדת, מרגשת ומרשימה של הספורטאיות והספורטאים של המשלחת הישראלית מכל היבט ובוודאי במניין המדליות עד כה! ניצחון הרוח, העוצמה, הלהט, הנחישות וההתמדה! ולסיום אני רוצה לומר מילה חמה ליעל ארד שמובילה את הועד האולימפי. מנהיגה ומנהלת ברמה גבוהה, בכישרון ובמקצועיות. הציגה חזון ברור, ותכנית עבודה שנגזרה מתכנית אסטרטגית מאתגרת. העצימה את הספורטאים, הצוותים המקצועיים והעובדים, הציגה יכולת להתמודד עם שינויים ויכולת קבלת החלטות גבוהה!

בימים קשים אלו עבור החברה הישראלית אני מרבה לחשוב כמה אנחנו זקוקים למנהיגות מעוררת השראה עם דוגמא אישית כדוגמת יעל ארד! יישר כוח למשלחת הישראלית, גם לאלו שלא זכו במדליות! חשוב שייזכרו שהמסע הוא הכי חשוב ואם יתמידו בו גם זה יגיע! אי אפשר לסיים בלי לקוות לשובם של החטופים, החלמתם המהירה של הפצועים ולשלומם של החיילים. אסיים בנימה אופטימית שעם ישראל הוא עם הנצח ובאחדותנו נוכל לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully