וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פנדור, לא יעבור: דלתות פנדור בקמפיין חדש בהיקף של 6 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 16:21

הקמפיין, שיעלה בימים הקרובים בקשת 12, במאקו, ב-N12 ובתחנות הרדיו המובילות, יעסוק בבחירה של בעלי דירות חדשות בפנדור, על פני המתחרים. בקרוב, צפויה החברה להשיק את קולקציית הדלתות החדשניות PAN VISION בסגנון יוקרתית

דלתות פנדור. יח"צ,
דלתות פנדור בקמפיין חדש/יח"צ

חברת 'דלתות פנדור' יוצאת בקמפיין פרסומי חדש תחת המסר "לא פנדור, לא יעבור" המציג רוכשי דירות חדשות שאינם מוכנים להתפשר על הדלתות ומבקשים להתקין בדירה החדשה רק דלתות פנים של פנדור. את הפרסומת יצר משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב וביים ירון שילון.

במקביל לפרסומת החדשה, צפויה החברה להשיק בקרוב את הדור הבא של דלתות הפנים, תחת השם: "Pan Vision". הסדרה החדשה מתאפיינת בדלתות בעלות משקוף נסתר, הנטמעות בקיר בצורה מושלמת, ומספקות בידוד אקוסטי בזכות מערכות ייחודיות המאפשרות סגירה ואטימה מושלמת בין הדלת והמשקוף.

סמנכ"ל השיווק של 'דלתות פנדור', אפי ארנפלד: "פנדור שמחה לצאת לקמפיין פרסומי חדש ששם דגש על ערכי החברה - מקצועיות, איכות ושירות. אנחנו מודים למאות אלפי רוכשי הדירות שבוחרים בנו והלקוחות שהולכים איתנו לאורך שנים. דלתות פנדור הציבה לה למטרה להתמיד בהתחדשות וחדשנות, ובקרוב נשיק את סדרת הדלתות החדשה שתעיד, יותר מתמיד שכשבוחרים פנדור- זה סימן שלא התפשרתם".

'דלתות פנדור' היא חברת דלתות פנים הגדולה בישראל כבר 35 שנה, המציעה ללקוחותיה הפרטיים והקבלניים דלתות פנים איכותיות, מעוצבות ובהתאמה אישית. כיום, ניתן למצוא בישראל מעל ל-2 מיליון דלתות פנדור בדירות חדשות וקיימות בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully