וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאל ממשיכה להציג תוצאות שיא: רווח של 92 מיליון שקל ברבעון השני של 2024

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 16:33

חברת האשראי והתשלומים רושמת שיא גם בהכנסות החברה עם 722 מיליון שקל ברבעון השני של השנה- גידול של 11% לעומת השנה שעברה, וגידול של 12% במחזורי העסקאות

כאל משיקה כרטיס אשראי לילדים. יח"צ,
כאל משיקה כרטיס אשראי לילדים/יח"צ

חברת האשראי והתשלומים המתקדמים כאל דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2024 ורשמה שיא בשורת הרווח ובשורת ההכנסות. החברה הרוויחה 92 מיליון שקל בנטרול הוצאות חד פעמיות- גידול של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ו-722 מיליון שקל בשורת ההכנסות- גידול של כ-11% לעומת אשתקד.

נראה כי הצמצום במספר הטסים לחו"ל בשל מלחמת חרבות ברזל לצד המעבר ממזומן לאשראי היטיבו עם החברה שרשמה גידול של כ-12% במחזור העסקאות לעומת הרבעון המקביל, וכן גידול של כ-5.5% במצבת הכרטיסים הפעילים העומדת כעת על כ-3.6 מיליון כרטיסים פעילים.

החברה הגדילה את ההוצאות להפסדי אשראי שהסתכמו לסך של 67 מיליון שקל, אולם מדווחת על קיטון בהיקף המחיקות וחזרה לרמת המחיקות שהייתה ברבעון השלישי לשנת 2023 טרום המלחמה.

לצד הקיטון במחיקות, רושמת החברה צמיחה ראשונה מאז פרוץ המלחמה גם בתיק האשראי. תיק האשראי הכולל של החברה עומד על 9 מיליארד שקל, גידול של כ-2.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

לוי הלוי מנכ"ל כאל. ללא,
הלוי. "שיא בשורת הרווח, בהכנסות ובמחזורי העסקאות, זאת חרף אתגרי המלחמה"/ללא

לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "כאל ממשיכה להציג תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2024 עם שיא בשורת הרווח, בהכנסות ובמחזורי העסקאות, זאת חרף אתגרי מלחמת 'חרבות ברזל' וסביבת המאקרו. גם ברבעון זה, למרות הימשכות המלחמה, אנו ממשיכים לראות מגמת התאוששות בצריכה, לרבות במחזורי חו"ל.

"אנחנו ממשיכים בפעילות ממוקדת למימוש התכנית האסטרטגית של החברה תוך ניהול הסיכון בהתאמה לסביבת המאקרו המאתגרת ואי הוודאות. מייחלים לשובם של כל החטופים לביתם במהרה, להחלמת הפצועים ומחזקים את כוחות הביטחון. בתקווה לימים שקטים וטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully