וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמיקה של קידום: אלי אדדי מונה למנכ"ל סלקום

15.8.2024 / 9:13

בתפקידו האחרון כיהן אדדי כמנכ"ל דינמיקה, רשת המובייל הגדולה בישראל וסמנכ"ל הקמעונאות של קבוצת סלקום: "מודה על הזכות הגדולה"

אלי אדדי. רמי זרנגר,
אלי אדדי/רמי זרנגר

קבוצת סלקום שבשליטת קרן פורטיסימו קפיטל, הודיעה היום (ה') על מינויו של אלי אדדי למנכ"ל קבוצת סלקום. לאדדי ניסיון עשיר ומגוון בתפקידים שונים בתחום התקשורת. אדדי נחשב למנהל מוערך שמביא איתו הבנה שיווקית מעמיקה, יצירתיות לצד יכולת ביצוע מרשימה.

בתפקידו האחרון כיהן אדדי כמנכ"ל דינמיקה, רשת המובייל הגדולה בישראל וסמנכ"ל הקמעונאות של קבוצת סלקום. על אף התחרותיות העזה בענף, ותחת הובלתו של אדדי, דינמיקה וסלקום מובילות את שוק ציוד הקצה בישראל, כשדינמיקה הציגה בחמש השנים האחרונות צמיחה מרשימה ומתמדת בהכנסות שלה.

אדדי בעל תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון.

אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום הנכנס: "אני נרגש מאוד ומודה על הזכות הגדולה להוביל את סלקום, החברה הכי ישראלית שיש, במיוחד בימים אלה. סלקום הוא מותג ישראלי אהוב עם מוניטין של שנים רבות וחיבור רגשי עמוק ללקוחות. אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון ומתחייב להוביל את החברה יחד עם חברי ההנהלה, הוועד ועובדי סלקום המופלאים להישגים יוצאי דופן ולקבוע סטנדרטים חדשים לתקשורת מתקדמת ואיכותית לצד חווית לקוח בלתי מתפשרת. יחד נשמור על מעמדה כחברת התקשורת המובילה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully