וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי שקלים לכל אחת: אלו הגיבורות האמיתיות של המלחמה

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 14:18

עשר יזמיות חברתיות יזכו במענק של 30,000 ש"ח, ליווי מקצועי וסרטון על פועלה במסגרת מיזם "מיס פיקס 2024 - בשבילה" של שדולת הנשים ובנק הפועלים

אנשים צעירים במשרד. ShutterStock
היוזמה החדשה מבקשת לתמוך בנשים שהקימו מיזמים חברתיים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר/ShutterStock

מיזם "מיס פיקס 2024 - בשבילה" יוצא לדרך בשיתוף פעולה בין שדולת הנשים בישראל ובנק הפועלים. היוזמה החדשה מבקשת לתמוך בנשים שהקימו מיזמים חברתיים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה המתמשכת.

נשים צעירות צוחקות במשרד. ShutterStock
המיזם מכיר בתפקיד המרכזי שממלאות נשים בהגנה, תמיכה ושיקום החברה הישראלית בעת משבר זה/ShutterStock

הקול הקורא, שנפתח לאחרונה, מזמין נשים שפעלו ופועלות למען אוכלוסיות שנפגעו במישרין או בעקיפין מהמלחמה להגיש את מועמדותן. המיזם מכיר בתפקיד המרכזי שממלאות נשים בהגנה, תמיכה ושיקום החברה הישראלית בעת משבר זה.

מבין המועמדות, ייבחרו עשר נשים שיזכו במענק כספי של 30,000 ש"ח כל אחת, תוכנית ליווי ושיווק שנתית, ותיעוד פעילותן בסרט אישי. בנוסף, יוענק מענק של 5,000 ש"ח למועמדת שתזכה לתמיכה הרחבה ביותר מהציבור.

לימור ויסברג כספי, מנכ"לית מיס פיקס דה יוניברס, הדגישה את חשיבות היוזמה: "כשנשים זוכות, החברה כולה זוכה". היא ציינה כי המיזם נועד לתת במה לעשייה החברתית הנשית הענפה בישראל, שלעתים קרובות נותרת מתחת לרדאר.

seperator

זוהי השנה הרביעית לפעילות מיזם מיס פיקס, אך השנה הוא פתוח לכל הנשים שהקימו מיזם חברתי בעקבות המלחמה, ולא רק לאלו הפועלות במסגרת עמותות.

ההרשמה פתוחה עד ה-1 באוקטובר 2024, וסך כל המענקים שיחולקו במסגרת היוזמה עומד על 305,000 ש"ח. מיזם זה מדגיש את החשיבות של תמיכה ועידוד נשים ביזמות חברתית, במיוחד בתקופות משבר.

להגשת מועמדות ופרטים נוספים>>

וואלה כסף, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully