וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטכנולוגיה עד סטיילינג: Dyson משיקה סדרת תכשירים לטיפוח השיער

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 16:17

Dyson מרחיבה את גבולות המחקר והחדשנות בתחום מדעי השיער ועושהצעד נוסף בתחום היופי עם קו ראשון של תכשירים לעיצוב השיער: Dyson Chitosan™ להתמודדות עם בעיות ואתגרים שנוצרו משימוש בחומרים מזיקים

טיפים מטעם דייסון לשמירה על בריאות השיער בקיץ, שי בוטא. shuttershock,
טיפים מטעם דייסון לשמירה על בריאות השיער בקיץ, שי בוטא/shuttershock

סדרת Dyson Chitosan™ פועלת כדי לספק אחיזה גמישה לאורך היום, עם תנועה וברק, ללא תחושת קושי בשיער ומראה שיער בריא עבור כל סוגי השיער, גם בלחות גבוהה, כך שעיצוב השיער יחזיק מעמד לאורך זמן.

סדרת Dyson Chitosan™ מכילה מרכיבים רבים והמרכזי מביניהם הוא מולקולת כיטוזן. כיטוזן היא מולקולה שלא רבים בקהילת היופי מכירים. אלו שמכירים, עשויים לדעת שמדובר בנגזרת של רכיכה, שנמצאת בשימוש כתוסף או בפתרונות אריזה מסוימים. דרך מחקר, dyson מצאה גרסה של כיטוזן שמקורה מפטריות צדפה, כאשר מרכיב זה הוא המפתח והבסיס לאחיזה הגמישה של תכשירי dysonולשמירה על התנועה הטבעית של השיער.

דייסון משיקה סדרת מוצרים לטיפוח השיער. יח"צ חו"ל,
דייסון משיקה סדרת מוצרים לטיפוח השיער/יח"צ חו"ל

התכשירים החדשים מבוססים על טכנולוגיית Dyson Triodetic™ שמאפשרת גמישות בסגנונות שיער שונים, ללא דביקות או שבירות בשיער. הקשרים הגמישים הללו מאפשרים לשיער לנוע, להתגמש ולשחזר את הסגנון שלו, מה שגורם לאחיזה גמישה לאורך כל היום, אפילו בתנאי לחות גבוהים. עבור סגנונות רכים, מבריקים וחלקים יותר עם פחות פריז.

לדברי ג'יימס דייסון, מייסד החברה והמהנדס הראשי: "בעוד שמוצרים אחרים לעיצוב משתמשים בפולימרים פשוטים שמדביקים את סיבי השיער יחד כמו דבק, הפורמולות של dyson פועלות אחרת. כאשר הן משמשות בפורמולות Dyson Chitosan™, המקרומולקולה המורכבת עוזרת ליצור קשרים גמישים התומכים בכל סיב שיער בנפרד, להחזקה גמישה לאורך כל היום, עם תנועה וברק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייסון משיקה לראשונה סדרת מוצרים לשיער. יח"צ חו"ל,
דייסון משיקה לראשונה סדרת מוצרים לשיער/יח"צ חו"ל

הסדרה כוללת תכשירים לשני סוגי שיער (מתולתל וחלק):

קרם לשימוש לפני העיצוב: מכין. מקבע. מטפח. לשימוש על שיער לח. עד 50% פחות 'פריזים', מעניק הזנה ורכות לשיער. הפורמולה הופכת מקרם לסרום שקוף כשמעבדים אותה ביד, להבטחת מריחה אחידה ולאחיזה שניתן לגעת בה, עם תחושה טבעית ועמידות לאורך זמן. מכיל מרכיבים מרככים, סיליקונים ושמנים להפחתת 'פריזים' ולהגנה על הברק הטבעי של השיער. הקרם מתאים לכל סוגי השיער, עם ארבע גרסאות חדשניות - לשיער חלק, גלי, מתולתל ומקורזל. כל אחת מהגרסאות מכילה מרכיבים המותאמים לסוגי שיער שונים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

סרום לשימוש אחרי העיצוב: מקבע. מזין. מגדיר. לשימוש על שיער יבש ומעוצב. מפחית קרזול עד 50% פחות 'פריזים', בטוח לשימוש על שיער צבוע. מתאים לכל סוגי השיער. מקבע ומגדיר את עיצוב השיער הסופי שלך, עם אחיזה גמישה ורכה לאורך כל היום, עם תנועה וברק. השיער מרגיש מיד מוזן עם גימור מבריק .עיצוב השיער נשאר יציב גם לאחר ייבוש בחום או באוויר. מכיל פורמולה עם חומצה היאלורונית, הפועלת כמגן חסר משקל בלחות יחסית של עד 80%.

המחקר והפיתוח של dyson לא נעצר בפורמולות. כאשר מהנדסי dyson חקרו מערכות הפצה, הם גילו בעיות עם הפתרונות הקיימים כמו צינורות או צנצנות והחליטו לעצב פתרון פנימי כדי להתמודד עם בעיות אלו. הפיתרון המדויק שעוצב על ידי dyson נבדק בקפידה כדי להבטיח שתקבלו את אותה כמות מדויקת בכל לחיצה- 0.22 מ"ל בכל פעם. בשביל למנוע בזבוז ושימוש מופרז. בנוסף, המוצרים בגודל מלא ניתנים למילוי, והאריזות החיצוניות עמידות לאורך זמן וניתנות למחזור.

סדרת תכשירי Dyson Chitosan היא הפורמולה היחידה שנועדה לעבוד לצד כל טכנולוגיות הטיפוח לשיער של ,dysonלא משנה מה המראה הסופי שאתה שואף ליצור. התכשירים יושקו בישראל בשנת 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully