וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Chaos Labs מגייסת עובדים לפיתוח הפלטפורמה לאבטחה הכלכלית בבלוקצ'יין

15.8.2024 / 18:35

החברה המפתחת פלטפורמה לניהול סיכונים בבלוקצ'יין, מגייסת עובדות ועובדים לתפקידי פיתוח, מחקר, דאטה סיינס, שיווק, מוצר ו- Go to Market

כאוס לאבס. Photoset,
כאוס לאבס/Photoset

Chaos Labs, המפתחת פלטפורמה לניהול סיכונים בבלוקצ'יין, מגייסת עובדות ועובדים לתפקידי פיתוח, מחקר, דאטה סיינס, שיווק, מוצר ו- Go to Market.

החברה השלימה סבב גיוס הון מסדרה A בהיקף 55 מיליון דולר, בהובלת קרן Haun Ventures ובהשתתפות משקיעים חדשים בחברה F-Prime Capital, Slow Ventures, Spartan Capital. לסיבוב הצטרפו המשקיעים הקיימים Lightspeed Venture Partners, Galaxy Ventures, Wintermute Ventures, PayPal Ventures, General Catalyst, Bessemer Venture Partners, ו-Coinbase Ventures. בנוסף להשתתפות משקיעים אסטרטגיים, בהם קווין וייל, CPO של OpenAI, מיכאל שאולוב מנכ"ל Fireblocks, אנטולי יאקובנקו, מייסד Solana, פרנצ'סקו אגוסטי, CTO של Phantom ואנטון כץ, מנכ"ל Talos.

הפלטפורמה של Chaos Labs מספקת אבטחה כלכלית מקיפה לפרוטוקולי קריפטו באמצעות ניטור מתקדם, סימולציות בזמן אמת, ואוראקלי סיכון חדשניים. Chaos Labs מאפשרת לפרוטוקולים לאמת יציבות בכל תנאי שוק, תוך שילוב ניטור אופצ'יין (דאטה שמקורה מחוץ לבלוקצ'יין) עם התאמות פרמטרי סיכון אונצ'יין. בכך היא מאפשרת ליישומי DeFi להסתגל מיידית לתנודתיות השוק, לאפשר לצוותים לנטר סיכונים, לבצע שינויים יזומים, להגן על כספי משתמשים ולמטב יעילות הון.

אפליקציות פיננסיות אשר בנויות על בלוקצ'יינים תלויות כיום בניתוח ידני והתאמה של פרמטרי סיכון כדי להבטיח ביצועים בתנאי שוק משתנים. לעומת זאת, בורסות ריכוזיות, כולל בורסת האופציות של שיקגו, משתמשות במנועי סיכון שנבנו ישירות מעל הזנות נתוני שוק. הפעילות של Chaos Labs ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים לאבטחה ותגובתיות לאפליקציות פיננסיות אונצ'יין.

עומר גולדברג, מייסד ומנכ"ל Chaos Labs: "קריפטו הוא בין קבוצות הנכסים התנודתיים ביותר כיום. עם זאת, רוב יישומי DeFi נשארים סטטיים ומסתמכים על פרמטרים מיושנים שלוקח שעות או ימים לעדכן. אפליקציות פיננסיות מבוססות בלוקצ'יין זקוקות לתשתית נתונים מודרנית ודינמית כדי להתפתח. נתונים אופצ'יין וסיכונים אונצ'יין קשורים באופן בלתי ניתן להפרדה. נתונים בזמן אמת, שכוללים תנודתיות, עומק נזילות, ומרווח בין מחיר הקנייה למכירה, הם חיוניים לביצוע התאמות בזמן אמת ביישומי מסחר בתדירות גבוהה. Chaos Labs בונה מוצרים חדשים המשלבים נתוני שוק אופצ'יין, יכולות ניטור והתראה שהיו מבודדים בעבר, עם התאמות דינמיות של פרמטרי סיכון. טכנולוגיה חדשה זו תאפשר עדכונים מיידיים המשקפים את תנאי השוק הנוכחיים, בזמן אמת, תגובתיים ומאובטחים. אנחנו משיגים את המקבילים שלנו ב-CeFi וזה הכיוון אליו השוק הולך."

דיוגיו מוניקה, שותף כללי ב-Haun Ventures, שהובילה את סבב הגיוס: "Chaos Labs הפכה למובילה בתעשייה. הצמיחה המהירה של החברה, למרות תנאי השוק המשתנים, מעידה רבות על ההתאמה של המוצר לשוק, על איכותו וחוזק המותג שבנו. ככל שהעולם הפיננסי מבוסס בלוקציין מתפתח ומתחרה בעולם הפיננסי המסורתי, הצורך בכלי ניהול סיכונים שתוכננו כבר משלב ראשוני עבור שכבת הבלוקצ'יין, הוא ברור ונדרש. הפגישה עם עומר והמיקוד והחזון האינטנסיביים שלו חיזקו את אמונתנו ב-Chaos Labs. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם Chaos Labs בעודם ממשיכים להגן על התעשייה ולפתח אותה."

לפרטים נוספים והגשת מועמדת ניתן להיכנס לאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully