וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל (מיל.) ד"ר הדס מינקה-ברנד נבחרה למנכ"לית ג'וינט-ישראל

18.8.2024 / 10:23

במהלך שירותה הצבאי, שימשה כראשת מערך מדעי ההתנהגות של צה"ל, יועצת אסטרטגית וארגונית לשלושה רמטכ"לים, הובילה את תחום החברה הישראלית בפורום מטכ"ל ולקחה חלק משמעותי בתהליכי התכנון האסטרטגיים של הצבא

הדס ברנד. אור פרבוזניק,
הדס ברנד/אור פרבוזניק

הג'וינט - הארגון היהודי ההומניטרי הגדול ביותר בעולם, הודיע על מינויה של תא"ל (מיל.) ד"ר הדס מינקה-ברנד, לתפקיד המנכ"לית החדשה של ג'וינט-ישראל.

במסגרת שירותה בצה"ל הגיעה לדרגת תת אלוף, ובעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה במגוון מקצועות מדעי ההתנהגות. ד"ר מינקה-ברנד בעלת תואר שני בלימודי עבודה מטעם אוניברסיטת תל אביב, ותואר דוקטור בסוציולוגיה ארגונית מהאוניברסיטה העברית.

במהלך שירותה הצבאי, שימשה כראשת מערך מדעי ההתנהגות של צה"ל, יועצת אסטרטגית וארגונית לשלושה רמטכ"לים, הובילה את תחום החברה הישראלית בפורום מטכ"ל ולקחה חלק משמעותי בתהליכי התכנון האסטרטגיים של הצבא.

מאז ה-7 לאוקטובר, במסגרת שירות מילואים, מכהנת מינקה-ברנד כפסיכולוגית הראשית של המאמץ הצבאי להשבת החטופים, האמון על הקשר עם משפחות החטופים.

מינקה-ברנד, תושבת ירושלים, נשואה ואם לשלושה. מביאה עמה לג'וינט-ישראל ניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות ומורכבות, הכרות והבנה עמוקה של החברה הישראלית

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully