וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס פיקס: כ-300 אלף שקל יוענקו לנשים פועלות למען נפגעי המלחמה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 10:58

מיס פיקס דה יוניברס מבית שדולת הנשים בישראל, ופועלים בקהילה מהאגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, מכריזים על פתיחת ההרשמה למיזם "מיס פיקס 2024 - בשבילה" עם פרסים לנשים שפעלו ופועלות למען אוכלוסיות שנפגעו מאירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל

מיס פיקס דה יוניברס בשיתוף בנק הפועלים ושדולת הנשים יוצאת בקול קורא לפתיחת ההרשמה למיזם. יח"צ,
מיס פיקס: כ-300 אלף שקל יוענקו לנשים פועלות למען נפגעי המלחמה, בנק הפועלים/יח"צ

מאז השבעה באוקטובר ישראל מתמודדת עם המשבר הגדול בתולדותיה. מתוך השבר הגדול מתחוורת בבהירות גם תמונת מקומן המרכזי של נשים בהגנה, תמיכה ושיקום. השנה אנחנו מבקשות לתמוך, לתעד, וללוות נשים אלו.

הקול קורא נפתח היום והוא פתוח לנשים שפעלו ופועלות למען אוכלוסיות שנפגעו במישרין או עקיפין מאירועי ה-7 באוקטובר ומהמלחמה. נשים העומדות בחזית העשייה החברתית - בשיקום ושמירה על החוסן הקהילתי, בהקמת מערכי סיוע נפשי, בארגון פתרונות לחינוך, בריאות, תעסוקה, במטה משפחות החטופים, בליווי משפחות מפונים, בטיפול בנפגעות תקיפה מינית, בסיוע לאנשי ונשות מילואים, בהובלת כיתת כוננות, ועוד.

מתוך ההצעות שיוגשו, ייבחרו ע"י ועדות השיפוט 10 נשים, שיזכו במענק כספי ע"ס 30,000 קל כל אחת, בתוכנית שנתית של ליווי ושיווק ייחודית, ובתיעוד בסרט תיעודי אישי על כל מיזם ופעילותו. מענק נוסף בגובה 5,000 שקל יינתן למי שקיבלה את תמיכת הציבור הרחבה ביותר, כפי שהתבטאה בהצבעות באתר.

מיס פיקס דה יוניברס בשיתוף בנק הפועלים ושדולת הנשים יוצאת בקול קורא לפתיחת ההרשמה למיזם. יח"צ,
מיס פיקס דה יוניברס בשיתוף בנק הפועלים ושדולת הנשים יוצאת בקול קורא לפתיחת ההרשמה למיזם/יח"צ

סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה: "זוהי השנה השלישית לפעילותו של מיזם מיס פיקס, הכולל מענקי יזמות ופרסי הוקרה לנשים יזמיות הפועלות למען הקהילה. שותפות בין הבנק לבין שדולת הנשים, שמקדמת נשים שיוצרות אימפקט אדיר וכבר יצרה קהילה של מאות נשים שפועלות לשינוי בחברה. השנה, בימי מלחמה, החלטנו לפתוח את המיזם לנשים שקמו ופעלו למען החברה כצו השעה, ולא רק לנשים הפועלות בעמותות מאורגנות. יוזמות מדהימות צמחו מן השטח. נשים מן השורה פעלו בנחישות, אומץ, חדשנות ונתינה ואנו מבקשות לתת להן במה, לעודד אותן להמשיך בדרך זו של יזמות חברתית ע"י מתן כלים ייחודיים, שיסייעו להן להמשיך ולייצר אימפקט משמעותי בחברה הישראלית."

לימור ויסברג כספי מנכ"לית מיס פיקס דה יוניברס: "לא אחת נשים נמדדות על פי פרמטרים שאינם רלוונטיים לעשייה שלהן, בשנת 2021 כשאילת אירחה את תחרות מיס יוניברס, בשדולת הנשים אמרנו enough is enough והקמנו את מיס פיקס דה יוניברס, בה נשים יכולות לספר על העשייה החברתית שלהן ולזכות בזכות אותה עשייה. מאות נשים הגישו יוזמות נפלאות והראו בברור שיש בישראל עשיה חברתית נשית ענפה שרובה מתקיימת מתחת לרדאר. בבנק הפועלים זיהו את המטרה המשותפת וביחד אנחנו יוצאות זו השנה השלישית לסבב של תמיכה בנשים אקטיביסטיות חברתיות, נשים שפועלות למען הקהילה. כשנשים זוכות החברה כולה זוכה. סך המענקים בחסות בנק הפועלים למען אותן נשים עומד עד כה במצטבר על 980,000 שקל".

הגשת מועמדות פתוחה לציבור הנשים היזמיות עד יום שלישי, ה 1.10.24 בלינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully