וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת חדשה לבית הספר העל יסודי עתיד "אלמאג'ד" בטייבה

18.8.2024 / 10:46

בוגרת ביה"ס חוזרת אליו כמנהלת: ועדת האיתור של רשת החינוך עתיד בחרה במונה מאסרווה למנהלת החדשה של בית הספר השש שנתי אלמאג'ד בטייבה. מונה: "אני נרגשת לשוב למקום בו גדלתי וצמחתי, עם רצון עז לתרום לקהילה ולחברה שבהן אני חלק בלתי נפרד"

מונה מאסרווה. יחצ,
מונה מאסרווה/יחצ

ועדת האיתור של רשת החינוך עתיד בחרה במונה מאסרווה למנהלת החדשה של בית הספר העל יסודי אלמאג'ד בטייבה. "אני נרגשת לשוב למקום בו גדלתי וצמחתי, עם רצון עז לתרום לקהילה ולחברה שבהן אני חלק בלתי נפרד", אמרה השבוע על בית הספר בו למדה כתלמידה וכעת היא חוזרת אליו כמנהלת.
מונה מסארווה מתגוררת בטייבה, נשואה לג'ריר ואימא ללין בת 20. מונה בעלת תואר שני בארגון וניהול מערכת חינוך ובוגרת קורס אבני ראשה להכשרת מנהלים ועד כה צברה וותק של 16 שנים במערכת החינוך.

הרקע המקצועי של מונה כולל תפקידים רבים, ביניהם סגנית מנהל בבית ספר תיכונט תל אביב-יפו, מחנכת ומורה מקצועית למתמטיקה, מומחית בהוראה חדשנית מבוססת טכנולוגיה, שותפה בפיתוח משחקים חינוכיים, רגשיים וחברתיים אינטראקטיביים בשיתוף עם חברת TO BE. מונה השתתפה במשך שלוש שנים בתוכנית "מרחבים" לעידוד השותפות בין יהודים וערבים, הובילה תהליכים חינוכיים מבוססי התמקדות בפרט וקידומו, תוך מתן מענה לצרכיו במישור הפרטני והמערכתי וניהלה את צוות המורים, תוך שילוב בין רגישות לאסרטיביות לשמירה על סטנדרטים גבוהים בהוראה. בשנה האחרונה עבדה ברשת עמל בצוות מינהל פדגוגיה כשותפה בליווי בתי ספר בחברה הערבית ובצוות היגוי שעוסק בחברה הישראלית.

מונה אמרה: "הבחירה שלי בניהול חינוכי נובעת מרצון עמוק להשפיע ולתרום בצורה משמעותית לקהילה שבה גדלתי, ולהשפיע על עיצוב דור העתיד. אני רואה בחינוך את הבסיס להקניית ערכים והכשרת צעירים לחיים בעולם דינמי ומאתגר. במערכת החינוך טמון הכוח לעצב לא רק את הידע והכישורים של התלמידים, אלא גם את תפיסות עולמם, את יחסם לחברה ואת היכולת שלהם לשאוף למימוש עצמי תוך תרומה לחברה הרחבה. אני מאמינה ביצירת מרחב חיים שבו כל פרט בקבוצה יכול ללמוד ולצמוח, תוך שמירה על זכויות האדם, ראיית השונה, אהבה, הכלה, אמפתיה ושוויון. אני מחויבת לחברה שמקדמת צמצום פערים חברתיים ולימודיים, ושואפת להוראה ולמידה יצירתית וחווייתית, מתוך מקום של סקרנות ולמידה פעילה במרחבים המאפשרים קשר אישי, שייכות ואהבת אדם. כמנהלת, יש לי את ההזדמנות להוביל צוות חינוכי, להשפיע על תהליכי הוראה ולמידה, וליצור סביבה חינוכית תומכת ומעצימה. זהו תפקיד שמאפשר לי להיות בקשר ישיר עם תלמידים, מורים והורים, ולהוות דמות מפתח בעיצוב מסלול חייהם. המטרה שלי היא לא רק להעניק חינוך איכותי, אלא גם לטפח אזרחים אחראיים ומעורבים, שמכירים בערך של שיתוף פעולה, סובלנות וכבוד הדדי".

מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו: "רשת החינוך עתיד בוחרת בקפידה את אנשי ונשות החינוך, אשר מנחילים את הערכים והשאיפה למצוינות בקרב התלמידים. אני מאחל הצלחה רבה למנהלת החדשה, לסגל ביה"ס ולתלמידים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully