וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב אלבז מונה למנהל מכירות ישראל, המזה"ת ואפריקה של חברת הסייבר Zero Networks

18.8.2024 / 12:19

במסגרת תפקידו יהיה אלבז אחראי על הגדלת מכירות החברה בשווקים הללו ויסייע להמשך צמיחתה המואצת

יניב אלבז. הדס צילומי תדמית,
יניב אלבז/הדס צילומי תדמית

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, הודיעה כי מינתה את יניב אלבז לתפקיד מנהל מכירות ישראל, המזה"ת ואפריקה. במסגרת תפקידו יהיה אלבז אחראי על הגדלת מכירות החברה בשווקים הללו ויסייע להמשך צמיחתה המואצת.

יניב אלבז צבר ניסיון עשיר כמנהל מכירות בכיר של חברות היי-טק בכלל וחברות סייבר בפרט. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מכירות אזורי של חברת הסייבר Sepio באסיה פסיפיק, הודו, מזה"ת ואפריקה, נמנה על צוות ההקמה של Ironscales בה שימש כסמנכ"ל מכירות אזורי של החברה באסיה פסיפיק, אפריקה והמזה"ת, וכיהן בתפקידי מכירות והנדסה בחברת Varonis בשנותיה הראשונות.

יניב אלבז: "לאורך השנים בחרתי להצטרף לחברות אשר זיהיתי בהן חדשנות ייחודית בשילוב של צוות חזק, רעיון וטכנולוגיה פורצי דרך. אני מודה על ההזדמנות לממש ולהוכיח את הערך של זירו נטוורקס בתחום המיקרו סגמנטציה. אני בטוח שכל מי שנחשף לחברה יעיד על פתרון יוצא דופן למניעת התקפות ברשת והגבלת הגישה לכל מחשב ומשתמש בארגון תוך מספר שבועות בלבד".

הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי. מכירות החברה הגיעו בתוך 9 חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "הניסיון העשיר של יניב אלבז יתרום רבות להשגת יעדי הצמיחה שלנו בישראל, המזה"ת ואפריקה. חברות וארגונים מחפשים היום פתרונות סייבר אפקטיביים, זריזים ויעילים שיסייעו להם להתמודד עם מתקפות הסייבר המתוחכמות ביותר ואין לי ספק שיכולותיו של יניב יסייעו למצות את הפוטנציאל המסחרי שלהם ויתרמו רבות לצמיחתה של Zero Networks".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully