וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה וילנאי פורש ממועדון הצרכנות הוט, גנית הראל תחליפו

19.8.2024 / 12:04

לאחר קדנציה בת 6 שנים צביקה וילנאי פורש מניהול מועדון הצרכנות הוט. דירקטוריון המועדון הודיע היום על קידומה של גנית הראל לתפקיד מנכ"לית המועדון. מינוי הראל נועד להבטיח את המשך צמיחתו של המועדון והבטחת המובילות שלו בשוק הצרכנות

צביקה וילנאי. חן גלילי,
צביקה וילנאי/חן גלילי

צביקה וילנאי, הודיע לדירקטוריון המועדון על רצונו לסיים את כהונתו כמנכ"ל המועדון בתום קדנציה בת 6 שנים. וילנאי ליווה את המועדון מיום הקמתו לפני 28 שנים, בשורה של תפקידים מחוץ למועדון כפרסומאי, כאסטרטג וכיזם טכנולוגי. לבסוף שימש כמנכ"ל המועדון במשך שש השנים האחרונות. בתקופתו כמנכ"ל, עבר המועדון קפיצת מדרגה טכנולוגית, שיווקית ומסחרית והפך לאחד ממועדוני הצרכנות המובילים בישראל. במהלך כהונתו, מועדון הוט החל לפעול בעולמות הדאטה והבינה מלאכותית, ויצר מודלים עסקיים המאפשרים לעמיתים להגדיל את כוח הקנייה הצרכני שלהם ללא כל עלות. בנוסף, נוצרו כלים לשותפים העסקיים של המועדון שהגדילו את גיוס הלקוחות, שימור הלקוחות והגדלת הערך ללקוח. וילנאי הקים תחת המועדון סוכנות ביטוח שפועלת במודל סוכן אובייקטיבי, שהצליחה לגייס בפרק זמן קצר אלפי לקוחות. בנוסף, החל המועדון לפעול בתחום הצרכנות הפיננסית באמצעות שורת הסכמים עם החברות המובילות בתחום. וילנאי הוביל לחתימת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ישראכרט ועם בנק לאומי, המאפשרים להציע לעמיתי המועדון את הצעות הערך הטובות בישראל.

בעקבות פרישתו של וילנאי, דירקטוריון מועדון הצרכנות הוט הודיע היום על מינוי גנית הראל לתפקיד מנכ"לית המועדון. הראל, נשואה לשי ואם לאביב ורם, מתגוררת בכפר סבא. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים ובעלת ניסיון ניהולי רב שנים במגוון תחומים. במהלך 6 השנים האחרונות כיהנה הראל כמשנה למנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על ניהול מחלקות הכספים, השירות, התפעול והטכנולוגיה של המועדון. תחת הנהגתה, המועדון חווה תהליכים אסטרטגיים מקיפים שהובילו לצמיחה משמעותית, להטמעת חדשנות טכנולוגית ולחיזוק קשרי השותפויות עם ספקים ושותפים עסקיים.

גנית הראל. אסנת רום,
גנית הראל/אסנת רום

צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון צרכנות הוט היוצא: "זהו רגע משמעותי עבורי. הגעתי לנהל את המועדון כחלק ממסע חיי במטרה לעשות טוב באמצעות חדשנות עסקית. המועדון היה אבן דרך משמעותית עבורי במסע זה. ועתה הגיע הזמן להעביר את שרביט הניהול הלאה. אני גאה שהמועדון הצמיח מתוכו את המנכ"לית הבאה. גנית מביאה עימה ניסיון רב והיכרות עמוקה עם המועדון. אני בטוח שתחת ניהולה המועדון ימשיך לרתום את החדשנות כדי להעפיל לשיאים נוספים".

גנית הראל מנכ"לית מועדון צרכנות הוט הנכנסת: "אני מתכבדת ונרגשת לקבל על עצמי את תפקיד מנכ"לית מועדון הצרכנות הוט. זהו תפקיד מלא אתגרים והזדמנויות, ואני מחויבת להמשך הצמיחה וההובלה של המועדון בדרך של חדשנות, תוך שמירה על הערכים שהובילו אותנו להצלחות עד כה. אני מודה לדירקטוריון על האמון שנתנו בי, ואפעל ללא לאות להבטיח את רווחת חברי המועדון והשותפים העסקיים שלנו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully