וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש בתיאטרון אספקלריא: בני מזוז

19.8.2024 / 14:34

מזוז מחליף בתפקידו את אורן כהן, שמסיים את תפקידו בימים אלו, לאחר שנתיים של ניהול מוצלח, בהן הוביל את התיאטרון להישגיים משמעותיים, להתעניינות ולהערכה על יד חוגים רחבים מהארץ ומהעולם

בני מזוז. תיאטרון אספקלריא,
בני מזוז/תיאטרון אספקלריא

בני מזוז (54) מונה למנכל תיאטרון אספקלריא, תיאטרון פורץ דרך בתחומו, העוסק ביצירה יהודית מתוך הזדהות ואהבה. בני מחליף בתפקידו את אורן כהן, שמסיים את תפקידו בימים אלו, לאחר שנתיים של ניהול מוצלח, בהן הוביל את התיאטרון להישגיים משמעותיים להתעניינות ולהערכה על יד חוגים רחבים מהארץ ומהעולם.

מזוז, נשוי לאחינועם +5 , בעל תואר שני בניהול מערכות חינוך, שימש בעברו כמנכ"ל המדרשה לידע המקדש וכרכז מחוז חיפה של תנועת הנוער בני עקיבא וכן שימש כיועץ ארגוני ועסקי לחברות בתחילת דרכן. בני מזוז מביא איתו לתפקיד ניסיון עשיר, ידע רב בניהול תיאטרון ובעיקר חדוות עשיה לקדם את התיאטרון היהודי בכלל ואת תיאטרון אספקלריא בפרט.

בני מזוז מנכ"ל תיאטרון אספקלריא: "שמח להצטרף למשפחת תיאטרון אספקלריא , להוסיף עוד קומה לצוות מדהים שמתרגם תורה ליצירה, יחד נעשה הכול כדי להוביל את היצירה היהודית, להגיע ללבבותיהם של קהלים רבים בארץ ובעולם. אני מבקש לאחל הצלחה למנכ"ל היוצא אורן כהן בלימודיו בחו"ל".

חגי לובר מייסד ומנהל אומנותי של תיאטרון אספקלריא: "רגע מכונן בתולדות תיאטרון אספקלריא. המנכ"ל המצויין שלנו אורן כהן נוסע להשתלם בחו"ל ובמקומו נכנס בני מזוז , ידידי משכבר הימים, מלא מרץ ועשייה ועם ניסיון עשיר בניהול. מאחל לשניהם בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully