וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' גליה צבר מונתה לנשיאת המכללה האקדמית תל אביב יפו

20.8.2024 / 0:35

לפרופ' צבר ניסיון ניהולי ואקדמי עשיר, בין היתר כנשיאת המרכז האקדמי רופין. בתפקידה תחליף את הנשיא היוצא פרופ' דרור ורמן, אשר הוביל את חזון האימפקט של המכללה

פרופ' גליה צבר. נועם פרידמן, Creative Commons
פרופ' גליה צבר/Creative Commons, נועם פרידמן

פרופ' גליה צבר נבחרה לתפקיד נשיאת המכללה האקדמית תל אביב יפו, כך מודיעה היום הנהלת המוסד האקדמי. צבר תיכנס לתפקידה ב 1 לאוקטובר 2024, והיא תחליף את ההיסטוריון פרופ' דרור ורמן, שכיהן בתפקיד משנת 2020. בארבע שנותיו כנשיא, הוביל פרופ' ורמן את חזון האימפקט של המכללה, פעל ליצירת חיבור בין המכללה ליפו, ודאג לספק ערך והשפעה חברתית לסטודנטים.

פרופ' צבר היא חוקרת של יבשת אפריקה ואנשיה; מחקריה התמקדו בהגירה ופליטות, יהודי אתיופיה, יחסי דת ומדינה באפריקה וסוגיות המקשרות בין עוני, חולי ובריאות בקרב אוכלוסיות מוחלשות. צבר פרסמה וערכה ספרים, מאמרים ופרקים רבים בבימות מחקריות, וכן מאמרי דעה וביקורות ספרים בעיתונות מקומית ובינלאומית. בעברה המקצועי, עמדה צבר בראש התוכנית הבין-אוניברסיטאית ללימודי אפריקה, בראש החוג ללימודי אפריקה באוניברסיטת תל אביב, ובראש הפורום ללימודי נשים ומגדר של אוניברסיטת תל אביב. בין השנים 2016-2021 כיהנה צבר כנשיאת המוסד האקדמי רופין, והובילה אותו להישגים רבים, כולל פיתוח והרחבה של תוכניות הלימוד, הרחבת מעגל השותפים לעשייה האקדמית, הגדלת מספר הסטודנטים וחברי הסגל, ועוד.

עו"ד אמיר הלוי, יו"ר הועד המנהל: "אנו מודים לפרופ' דרור ורמן על תרומתו המשמעותית למכללה בתקופת כהונתו כנשיא, ומאחלים לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש באוניברסיטה העברית בירושלים. אנו מקדמים בברכה את פרופ' גליה צבר עם מינויה לכהונת נשיאת המכללה ובטוחים כי היא תנהיג ותוביל את המכללה לשיאים חדשים הן בתחום האקדמי והן בתחום החברתי".

פרופ' דרור ורמן, הנשיא היוצא: "מאוד משמח אותי שפרופ' גליה צבר נבחרה להיות הנשיאה של המכללה, ואני בלב שקט מעביר אליה את כל הפרויקטים שכבר הבשילו ואלו שעדיין הם בגדר נטיעות חדשות. אני סמוך ובטוח שהמכללה תנוהל על ידי פרופ' צבר על הצד הטוב ביותר בכל היבטיה - האקדמיים, הפדגוגיים והחברתיים".

פרופ' גליה צבר: "אני מודה לחבר הנאמנים על האמון שנתתם בי. אין לי ספק כי יחד עם הסגל האקדמי והמנהלי אוביל את המכללה להישגים במרחב האקדמי והחברתי תוך יצירת ערך מוסף לסטודנטים ולבוגרים. כמוסד אקדמי מוביל האמון על הכשרה של צעירות וצעירים עלינו להמשיך ולקדם מקצועיות, חשיבה מדעית וביקורתית, יצירתיות ואמפתיה ככלי לפיתוח אישי חברתי ולאומי".

  • עוד באותו נושא:
  • גליה צבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully