וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לקים קרדשיאן, דמי מור וגווינת' פאלטרו, טוב לכולנו?

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 16:33

בשנים האחרונות, סלבריטאיות כמו קים קרדשיאן, דמי מור וגווינת' פאלטרו חושפות טיפים שונים לשמירה על עור פנים זוהר ובריא. אחד הסודות המובילים שלהן, שנחשף לאחרונה, הוא טיפול חדשני בשם Moxi, שמסייע להן לשמור על מראה רענן ומואר. מי אתה Moxi ומה אתה מחדש לנו?

קים קרדשיאן. gettyimages, GettyImages
מה שטוב לקים קרדשיאן, דמי מור וגווינת' פאלטרו, טוב לכולנו?/GettyImages, gettyimages

Moxi הוא טיפול המשלב שתי טכנולוגיות מתקדמות: ראשית, טיפול באמצעות קרן אור (BBL - Broad Band Light) שמבהיר ואיחוד את גוון העור, ומשפר נזקים שנגרמו מחשיפה לשמש או לזיהום סביבתי, כמו פיגמנטציה, אדמומיות וקמטים. שנית, שימוש בלייזר פרקשיונלי א-אבליטיבי, שלא פוגע בעור, ופועל בשכבות העמוקות שלו כדי לשפר את המרקם ולהשיג תוצאות מיידיות עם זמן החלמה מינימלי.

לדברי קרן ברטוב, מומחית לטיפולי עור ובעלת קליניקות מתקדמות בתל אביב ובלונדון: "כמי שתמיד מחפשת את המילה האחרונה בתחום, חשוב לי להביא לקליניקות שלי טיפולים שהם מצד אחד ללא תופעות לוואי וכמעט ללא זמן החלמה, אך משפרים משמעותית את מרקם ואיכות העור ומותירים את העור זוהר ואחיד. כך, נחשפתי לטיפול ה-Moxi בנסיעות שלי ללונדון ולוס אנג'לס, שסלבריטאיות רבות התמכרו לו, ביניהן קים קרדשיאן".

הטיפול ב-Moxi נועד להעניק אנרגיית לייזר מפוצלת שיוצרת אזורי מיקרו-קרישה בעור, אותם הגוף מתקן ומחליף בתאים חדשים וטריים. התוצאה: עור בעל מרקם אחיד יותר, זוהר ורענן, עם זמן התאוששות קצר במיוחד.

קרן ברטוב - טיפול moxi. יח"צ,
קרן ברטוב - טיפול moxi/יח"צ

הטיפול משלב שתי הטכנולוגיות עוצמתיות

ידית ה- BBL - BROAD BAND LIGHT - כלומר טיפול באמצעות קרן אור. מדובר במעין ידית IPL עוצמתית במיוחד, להבהרה ולאיחוד גוון העור. טיפולי BBL מסייעים לשפר את נזקי העור שנגרמו בעקבות חשיפה לשמש ולזיהום סביבתי כגון פיגמנטציה, מלזמה, רוזוציאה, קמטוטים וקמטים, צלקות, נקבוביות גדולות, עור חסר גוון או חסר אחידות, אדמומיות ועור רפוי.

ידית לייזר פרקשיונל א-אבליטיבי - טיפול שאינו פוצע את העור, היות והוא עובד בשכבות העמוקות של העור, מה שהופך את הטיפול בו להרבה יותר אפקטיבי. הוא אינו פוצע את העור, ולכן ניתן להמשיך מיידית בשגרת החיים, להתאפר ולצאת לשמש. הקילוף לא מאסיבי, וההחלמה היא מהירה ולא כואבת. זהו טיפול לייזר בטוח ויעיל למגוון בעיות עור כמו כלי דם בולטים ואקנה. יכול לטפל גם במזעור הופעתם של נזקי שמש, קמטוטים וקמטים ובאיזון ואיחוד גוון ומרקם העור.

למרות שהשפעת הטיפול עשויה להשתנות מאדם לאדם, ניתן לראות תוצאות מרשימות כבר לאחר ימים ספורים, כאשר העור מתחדש ונראה צעיר ומלא חיים.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
דמי מור. GettyImages
מנפלאות ה-Moxi/GettyImages

למי שמחפשת להשיג מראה זוהר כמו של הכוכבות, טיפול ה-Moxi, בשילוב המכשור המתקדם שבקליניקות של קרן ברטוב, יכול להיות הפתרון המושלם.

קרן ברטוב קליניקות מבוססות מכשור רפואי מתקדם תל אביב ובלונדון, וכן פופ-אפ המתקיים 4 פעמים בשנה בלוס אנג'לס. בין הכוכבות בהן קרן ברטוב מטפלת בארץ ובעולם ניתן למנות את דמי מור, קורטני קוקס, קייט מוס, סיאנה מילר, סיימון קאוול, גל גדות, רותם סלע, אנה ארונוב ועוד. לצד הקליניקות לקרן ליין מוצרים המבוסס על רכיבים פעילים ואיכותיים, המביא לתוצאות אפקטיביות.

מחיר הטיפול נע בין 2,000 ל-3,000 שקל, בהתאם למטרות הטיפול והאזור המטופל. פרטים נוספים בקליניקה של קרן ברטוב - ברודצקי 43 תל אביב, טלפון: 052-9506776, או באתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully