וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' אסף מידני ישמש ראש הוועדה לבחינת ייעול השירות בחברות הממשלתיות

21.8.2024 / 15:21

המינוי נעשה על ידי השר דוד אמסלם הממונה על רשות החברות הממשלתיות

אסף מידני. עמית שטראוס,
אסף מידני/עמית שטראוס

פרופ' אסף מידני, עו"ד, מונה לעמוד בראש ועדה ציבורית לבחינת ייעול השירות הממשלתי של הממשל התאגידי בחברות הממשלתיות. המינוי נעשה על ידי השר דוד אמסלם הממונה על רשות החברות הממשלתיות.

הוועדה, הכוללת בכירים כגון משה טרי, יו"ר הרשות לניירות ערך לשעבר; חזי צאיג, יו"ר דואר ישראל לשעבר; פרופ' לימור עציוני וד"ר גרניט אלמוג-ברקת, נדרשת להגיש מסקנותיה עד לחודש נובמבר 2024.

בכתב המינוי נתבקשה הועדה בין היתר לבחון ולהמליץ אודות מינוי דירקטורים לחברות הממשלתיות, באופן שיביא לידי ביטוי את מגוון האוכלוסיות והפסיפס החברתי בישראל, מנגנני שיפור משילות, התמקצעות וממשל תאגידי.

פרופ' מידני העומד כאמור בראש הוועדה הוא מומחה לממשל, מדיניות ציבורית ומשפט ציבורי. בעברו כיהן גם כיו"ר החברה הממשלתית לתיירות.

פרופ' אסף מידני מסר: "אני מודה לשר אמסלם על האמון. לישראל דרושה משילות וזו מתחילה בהגדרות ברורות של גדרי הסמכויות של מוסדות הציבוריים במדינה והבהרה של תהליכי קבלת ההחלטות. הגדרות ברורות מחויבות בשל עקרון הציפיות של האזרח ואסור לכך לבוא על חשבון המקצועיות וההתאמה הנדרשת של בעלי התפקידים, עקרון שאין להתפשר בו. לתושבי ישראל ראוי שירות מדינה מקצועי ואיכותי שיספק שירותים בצורה אפקטיבית ויעילה. הגיוון הוא עקרון חשוב לייעול תהליכי קבלת ההחלטות ולקבלת אמון ולגיטימציה בשירות הממשלתי. וכי שינויים מוטב שייערכו בזהירות ובשקיפות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully