וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FundGuard מגייסת עשרות עובדים

22.8.2024 / 0:59

לאחר השקעה של 100 מיליון דולר, החברה מגייסת עשרות עובדים לפיתוח פלטפורמת ה-AI לניהול תיקי השקעות

צוות פאנדגארד. נטי לוי,
צוות פאנדגארד/נטי לוי

חברת הסטארטאפ FundGuard, המפתחת פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לגופי השקעות הגדולים בעולם, מגייסת עשרות עובדות ועובדים למגוון של משרות טכנולוגיות בעיקרן, בהן מפתחים בתחומי תשתיות, Big Data ,Backend & Frontend developers, DevOps. בנוסף מחפשת החברה מנהלי מוצר מנוסים עם ידע מבוסס מעולם שוק ההון. פאנדגארד, הנמצאת בצמיחה מהירה, השלימה סבב גיוס מסדרה C בהיקף של 100 מיליון דולר, המשמש להרחבת פעילות החברה.

פלטפורמת ה-SaaS שפאנדגארד פיתחה משמשת גופים פיננסים עולמיים לניהול תיקי השקעות בשווי של טריליוני דולרים רבים ומעבירה את הענף לעולם המתחדש והמודרני. היא נותנת מענה לניהול טווח רחב של מוצרים פיננסיים שונים, לרבות קרנות נאמנות, תעודות סל, קרנות גידור, מוצרי ביטוח וקרנות פנסיה, תוך ביצוע של אוטומציה, שיפור תהליכי עבודה ויכולות שיתוף פעולה בין יחידות וחברות שונות בניהול תיקים ואדמיניסטרציה. הטכנולוגיה מאפשרת דיוק וביטחון בנתונים, זיהוי בעיות וכשלים, מספקת תובנות מעשיות לשיפור הניהול ומקלה על ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים ומעבר לענן המביא להתייעלות תפעולית וצמצום דרמטי של ההוצאות.

בעולם ניהול ההשקעות ניכרת עליה במורכבות הנכסים הפיננסיים ובהיקף הפעילות, זאת לצד עלייה בדרישות הרגולטוריות ובתחרות גוברת בענף. על אף הצורך בכלים טכנולוגיים, קיים קושי רב להצליח לתת מענה לדרישות המורכבות של התחום, וזאת תוך עמידה ברגולציה קפדנית במיוחד, אימות נתונים רבים בזמן אמת ועוד. הפלטפורמה של פאנדגארד מתמודדת בהצלחה עם אתגר מורכב זה על ידי מינוף היכולות של הטכנולוגיות העדכניות ביותר, כולל בינה מלאכותית, למידת מכונה, ביג דאטה, Multi Cloud, Microservices וכלים חדשניים נוספים.

"החברה צומחת בחדות"

פאנדגארד הוקמה בשנת 2018 על ידי ליאור יוגב, מנכ"ל החברה, יניב זכריה, CTO ואורי כץ, VP R&D, אשר הכירו בעבר במהלך שירותם הצבאי ביחידה 8200. לאחר השחרור כל אחד מהם עבד בתפקידי ניהול בכירים בהם גולדמן זאקס, סיילספורס וטיפרנקס, עד שהחליטו על הקמת החברה. פאנדגארד מעסיקה 140 עובדים, מתוכם למעלה מ-100 במרכז הפיתוח הישראלי הממוקם במגדלי עזריאלי בתל אביב והשאר במשרדים בבוסטון, ניו-יורק, לונדון וטורונטו. בין לקוחותיה של פאנדגארד ענקיות הבנקאות Citi ו-State Street, שאף השקיעו בחברה.

מירב יבנה, מנהלת הגיוס של החברה מספרת על ההזדמנויות להצטרף "פאנדגארד צומחת בחדות מאז הקמתה, ולשמחתנו יש פה חוויית עשייה וצמיחה מאד משמעותיות. העובדים מעידים על תחושה מאד טובה, טכנולוגיה מרתקת, אתגר בעבודה על מערכת מאד מורכבת, ההתקדמות והצמיחה של החברה ומעל הכל - אנשים מעולים. מה צריך כדי להיות FundGuardian? הבנה טכנולוגית עמוקה, חדות מחשבה, תשוקה לפתרון בעיות מורכבות, יכולות למידה ומשימתיות. אבל הכי חשוב - להיות בן אדם שנעים לעבוד איתו, לחשוב ביחד ולהשיג ביחד. אנחנו מגייסים למגוון משרות פיתוח, ניהול מוצר ועוד. דף המשרות באתר שלנו עדכני תמיד וממש שווה להציץ בו וכמובן להגיש דרכו מועמדות לתפקידים הרלוונטיים."

קישור לעמוד המשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully