וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון האינסטגרם של מקדונלד'ס נפרץ: "תודה, הרגע נשדדתם"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 16:53

האקרים פרצו לעמוד של ענקית המזון המהיר והציעו לעוקבים לרכוש טוקן רשמי כביכול, שהתגלה כהונאה. החברה הצליחה להחזיר את השליטה לחשבון לאחר כשעתיים, ההאקרים הצליחו להוציא מהגולשים התמימים 700 אלף דולר

טריק הגלידה של מקדונלד'ס ששיגע את הרשת/janelleandkate

אתמול (ד'), קידם עמוד האינסטגרם של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס הונאת משקיעים על בסיס רשת הבלוקצ'יין של מטבע הקריפטו סולנה (SOL).

הטוקן, שהוצע במרמה לחמשת מיליון עוקבי העמוד, העונה לשם גרימס (Grimace), הגיע לשווי שוק של 25 מיליון דולר תוך שעתיים בלבד מהשקתו, ולאחר מכן, איבד במהירות יותר מ-95% מערכו.

הפורצים, שהזדהו בתור "India_X_Kr3w", טענו כי הצליחו לגרוף כ-700,000 דולר ממשקיעים שהאמינו שהמימקוין (Memecoin) הוא טוקן רשמי של ענקית המזון המהיר מקדונלדס.

נתונים מתועדים המתעדים פעילויות בבורסות מבוזרות, הראו כי הטוקן הצליח להגיע לנפח מסחר של כמעט 20 מיליון דולר בזמן מאוד קצר. בנוסף, ניתן היה לראות שלמרות "משיכת השטיח" של הפורצים, שמכרו את הטוקנים שהתנפחו במחיר למשקיעים תמימים, משתמשים רבים עדיין המשיכו להמר ולקנות את אותו הטוקן, גם כאשר היה ברור כי כוונת המשורר, אינה חיובית.

אישה אוכלת המבורגר של מק'דונלדס. goodbishop, ShutterStock
מקדונלד'ס. הטוקן המזויף הצליח להגיע לנפח מסחר של כמעט 20 מיליון דולר בזמן קצר/ShutterStock, goodbishop

לחברת מקדונלד'ס קח כמעט שעתיים לשחזר את הגישה לחשבון האינסטגרם שלה, ורק לאחר מכן, הצליחה למחוק את כל הפוסטים הקשורים לגרימס.

עד שהצליחה החברה להשתלט חזרה על החשבון, הפורצים שינו את תיאור העמוד (Bio) והתרברבו בהצלחתם, "הרגע נשדתתם על ידי India_X_Kr3w, תודה על ה-700,000 דולר בסולנה", כתבו לצד גידוף עוקבי העמוד.

"פתרנו את הבעיה בחשבונות האלה ומתנצלים בפני המעריצים שלנו על כל שפה פוגענית שפורסמה במהלך הזמן הזה", כתבה מקדונלד'ס לאחר שהשתלטה בחזרה על החשבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סייבר. ללא, ShutterStock
ההאקרים שינו את המידע בביו והתרברבו: "הרגע נשדתתם על ידי India_X_Kr3w, תודה על ה-700,000 דולר"/ShutterStock, ללא

17,400 טוקנים חדשים תוך פחות מחודש

תופעת המימקוינס, היא לא חדשה, אך נדמה שבשנה האחרונה, היא צוברת תאוצה באופן חריג בכלל, ובשבועות האחרונים בפרט.

על פי Solscan, המציג את הנתונים בזמן אמת על רשת הבלוקצ'יין הפופולרית סולנה, קצב כמות הטוקנים החדשים שנוצרים על הרשת, מרקיע שחקים.

ב-23 ימים האחרונים, הושקו לא פחות מ-17,400 טוקנים על רשת סולנה, וניתן לשער באופן די ברור, כי רובם המוחלט לא נחלו הצלחה.

פלטפורמת Pump.fun, המאפשרת למשתמשי סולנה ליצור ולסחור בטוקני מימקוין בקלות, הרוויחה מעמלות כמעט 100 מיליון דולר בשבועות האחרונים בשל תופעה זו. כתוצאה מכך, נפח המסחר בסולנה זינק באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully