וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תור בכניסה לסופר בשבע בבוקר: "מי יודע אם נוכל לצאת מהבית בימים הקרובים"

25.8.2024 / 8:19

לאחר תחושה של חזרה לשגרה בשבוע האחרון, אירועי הלילה תפסו רבים לא מוכנים ובסופרים נרשמה נהירה עם פתיחת הסניפים: "קניתי מעדנים, חלב, ביצים ופיתות"; רמי לוי: "יותר תנועה הבוקר, כמו בכל אירוע ביטחוני. יש מספיק סחורה"

סופרמרקט במטולה שספג פגיעה/יונתן דייוויס

הצרכן הישראלי נתפס לא מוכן לאירועי הבוקר. אחרי כמעט חודש, שבו מילאו מקררים ואת מדפי המזווה בעודף, בשבוע האחרון היתה תחושה של חזרה לשגרה ואת תוצאות הבהלה אפשר לראות בסניפי רשתות השיווק.

בחמישה לשבע בבוקר, עם פתיחת הדלתות ברשת קרפור בתל אביב, העיר שצה"ל סיכל ירי כבד לעברה שעתיים קודם, חיכו עשרה אנשים ליד הדלת הסגורה עשרה קונים עצבניים, שרצו לקנות ולברוח חזרה הביתה.

תוך כמה דקות, הסניף, שבדרך כלל בשעה הזאת מאוד מנומנם, התמלא לגמרי. התורים בקופות התארכו ואנשים העמיסו מוצרים היישר מארגזי הספקים, שהגיעו כרגיל, לעגלות המלאות, מכיוון שהירקות, מוצרי החלב, והלחם עוד לא פוזרו על המדפים.

רמי לוי. יחצ,
לוי. מבקש להרגיע/יחצ

"הייתי רגועה מדי", אמרה אמא צעירה שמיהרה לשלם, כי השאירה את הילדים בבית עם בעלה שיוצא לעבודה. "קניתי מעדנים, חלב, ביצים ופיתות. שיהיה. מי יודע אם נוכל לצאת מהבית בימים הקרובים. חבל שלא הכינו אותנו קודם, אלא רק ברגע האחרון".

רמי לוי אומר לוואלה, שגם ברשת שלו יש יותר תנועה הבוקר, כמו בכל פעם שיש אירוע ביטחוני, אבל מבקש להרגיע, "לא צריך להילחץ, יש מספיק סחורה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully