וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ההורים נפטרו בנסיבות טרגיות: הציבור תורם לאח ואחות שנותרו לבדם

25.8.2024 / 14:28

עד כה גויסו 130 אלף שקל עבור אח ואחות שנותרו יתומים משני הוריהם: "אחד האירועים המורכבים ברמת הפרט שנתקלתי בהם"

זאב ועינב פפאוצן ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זאב ועינב פפאוצן ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גיוס תרומות ציבורי למען אח ואחות שנותרו יתומים מהוריהם הגיע לכ-130 אלף שקל תוך שלושה ימים. מדובר בטרגדיה משפחתית אשר הותירה אח ואחות צעירים ללא הורים, האחות חיילת והאח צעיר ממנה.

בקבוצה המקומית של קרית טבעון פרסם ראש המועצה פוסט שקורא לציבור לתרום: "בעוד כולנו במוכנות לחירום הארצי, יש לנו מקרה חירום פרטני אצלנו ביישוב", כותב ראש המועצה עידו גרינבלום. "קהילת טבעון והסביבה נקראת אל הדגל לעזרה בהולה לשניים מילדיה, בני משפחת פפאוצן, שהתייתמו מהוריהם בנסיבות טרגיות".

בעמוד התרומות מסופר על המקרה הקשה: "יש הרבה דברים עצובים כרגע בארץ וזה בידיים שלנו להאיר קרן אור קטנה לפחות על אחד מהם. הצטרפו אלינו בסיוע לילדי משפחת פפאוצן, אשר התייתמו מהוריהם בנסיבות טרגיות וזקוקים לעזרה".

עוד מתואר כי "אם המשפחה נפטרה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן. אב המשפחה, עשה כל שיכול על מנת להמשיך ולגדל את שני ילדיו, אך בסופו של דבר צער הפרידה מאהבת נעוריו הכריע אותו והוא שלח יד בנפשו".

האחים נותרו לבדם בדירה שכורה שיש לפנותה בקרוב: "אם לא די בכך שחייהם של שני האחים התהפכו על פיהם והם נותרו לבדם בעולם, הרי שבנוסף - בית המשפחה בו הם יושבים שבעה כעת הוא שכור ובקרוב יצטרכו לפנותו. חיילת צעירה ונער שנותרו יתומים, ללא בית או משענת כלכלית - הלב לא יכול לעמוד בכך!".

ניתן לתרום לאחים כאן.

התרומות שיתקבלו יועברו לטובת מחייתם של השניים ותמיכה בהם: "נכון שלא נוכל לקחת משני האחים את העצב, הגעגוע והאובדן - אך נוכל להקל מעט על הקשיים והאתגרים בשעה קשה זו, בה עליהם להתאושש, להשתקם ולהתחיל לבנות את חייהם מחדש בכוחות עצמם. כל תרומה היא קריטית ותעזור להם להשתקם ולהחזיר טוב לקהילה ולחברה בעתיד".

עוד מוסבר כי יהיה פיקוח על הכסף שייתרם: "על מנת להבטיח את טובתם, משיכת כספי התרומות שיאספו ומימושם, תתבצע אך ורק ע"י האפוטרופוס שימונה מטעם ביהמ"ש וזאת לטובת מימון אוכל, מגורים והוצאות שוטפות, מעבר לעזרה הבסיסית של המחלקה לשירותים חברתיים ברשות.

"עמותת 'מעומק הלב' פתחה חשבון ייעודי לאיסוף תרומות עבור ילדי משפחת פפאוצן. העמותה מפוקחת על ידי מועצת קרית טבעון ומבוססת על התנדבות, תרומות וגם סיוע של הרשות. התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לחוק".

ראש המועצה גרינבלום מוסיף כי "ברמה האישית - אגיד שזה אחד האירועים המורכבים ברמת הפרט שנתקלתי בהם ב6 השנים שאני בתפקידי. המערכת הציבורית כבר עושה ותעשה כל שביכולתינו בכדי לעזור ולסייע, אבל יש מקרים שבהם חייבים גם תמיכה קהילתית. עד עכשיו הקהילה נרתמה בצורה מדהימה, וזה בדיוק הזמן להגביר עוד יותר.

"מטרת הכסף - קודם כל פתרונות דיור, ואח"כ מזון, מחיה, ועתיד עבור הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully