וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הכלכלה ביקר במפעל הצפוני: "פועלים תחת מציאות ביטחונית מורכבת"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 10:22

במהלך הסיור במפעל שניב-סאסאטק, השר ברקת הביע הערכה רבה לעובדי המפעל על יכולת ההתמודדות והמסירות, אשר מאפשרת להבטיח את רציפות אספקת המוצרים תחת תנאים קשים במיוחד

שר הכלכלה ניר ברקת מבקר במפעל שניב-סאסאטק. יח"צ,
שר הכלכלה ניר ברקת מבקר במפעל שניב-סאסאטק/יח"צ

שר הכלכלה ניר ברקת הגיע לסיור במפעל שניב-סאסאטק המייצר את מוצרי טאצ' בדלתון שבגליל העליון. המפעל, הנמצא באזור עימות עם אויב, פועל ללא הפסקה גם במהלך המלחמה, תחת מתקפות טילים, במטרה לספק את מוצריו לכל רשתות השיווק ברחבי הארץ.

במהלך הסיור, השר ברקת הביע הערכה רבה לעובדי המפעל על יכולת ההתמודדות והמסירות, אשר מאפשרת להבטיח את רציפות אספקת המוצרים תחת תנאים קשים במיוחד. השר ציין כי הוא רואה במפעל הזה דוגמה מופתית לעמידות ולהתמדה של התעשייה הישראלית בשעות משבר.

השר ברקת חיזק את עובדי המפעל ואמר: "הגעתי היום לאזור התעשייה שבדלתון שבגליל עליון להיפגש עם בעלי חברת שניב-סאסאטק. אני גאה לראות את המחויבות והאחריות שמגלים העובדים כאן, גם כשהם פועלים תחת מציאות ביטחונית מורכבת. משרד הכלכלה והתעשייה פועל כל העת להבטיח את יציבות המשק ולסייע לעסקים ולתושבים.

"אני מעריך מאוד את מסירותם של העובדים, ומבין את הקשיים שהם חווים. הנחתי את צוות המשרד לסייע להם ככל שניתן, הן בשגרה והן בחירום, כדי להבטיח את המשך הפעולה התקינה של המפעל והעסקים המקומיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully