וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל רמב"ם מונה כמנהל-על של המרכז לבריאות הנפש מעלה כרמל

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 14:14

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה מונה למנהל העל של המרכז לבריאות הנפש "מעלה כרמל" בטירת כרמל, במקביל לתפקידו כמנהל רמב"ם

פרופ' מיקי הלברטל, מנכ"ל רמב"ם. ניצן זוהר,
פרופ' מיקי הלברטל. ימלא את שני התפקידים במקביל, כחלק מתהליך האיחוד/ניצן זוהר
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. אביחי חיים
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב. הודיע כי בתיאום עם נציבות שירות המדינה הוחלט למנות את פרופ' הלברטל למנהל-על/אביחי חיים

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה מונה למנהל העל של המרכז לבריאות הנפש "מעלה כרמל" בטירת כרמל, במקביל לתפקידו כמנהל רמב"ם, כחלק מחזון של איחוד שני המרכזים - תהליך שבימים אלו נמצא בתחילת דרכו.

פרופ' הלברטל מוביל בשנים האחרונות חזון של צמיחה והתפתחות של מערכת הבריאות הציבורית בכלל ורמב"ם בפרט, שיתאים לגידול הדמוגרפי המשמעותי של מדינת ישראל בעשורים הקרובים. גידול זה יחייב להתאים את מגוון שירותי הרפואה לרבות בריאות הנפש, לקצב גידול האוכלוסייה. תחום בריאות הנפש, על כל רבדיו, נמצא במצוקה, ועובדה זו תמשיך ותתעצם בשנים הקרובות, בעיקר לאחר מאורעות ה 7 לאוקטובר.

"מעלה כרמל" הוא בית חולים ממשלתי לבריאות הנפש, המשרת אוכלוסייה של כחצי מיליון נפש בחיפה, הקריות, יישובי זבולון וחוף הכרמל. המרכז כולל 7 מחלקות אשפוז ושיקום לבני נוער, מבוגרים וקשישים הסובלים ממגוון רחב של מחלות או הפרעות נפשיות ובהן סכיזופרניה, מחלה דו קוטבית, דיכאון, הפרעה כפייתית טורדנית והפרעות אישיות קשות.

מעלה כרמל כולל גם בית ספר לגילאי 12-21 המגיעים ממסגרות חינוך רגילות וזקוקים לטיפולים המחייבים אשפוז במחלקת אשפוז נוער או במחלקת אשפוז יום. במחלקה נוספת, ייעודית למטופלים שזהו אשפוזם הראשון, מטופלים גם חיילים בסדיר וחיילי מילואים.

בשנים האחרונות הוביל פרופ' הלברטל, יחד עם שדרה ניהולית מקצועית ורחבה את הפיתוח של הקריה הרפואית ברמב"ם, פיתוח שכלל מענה לחירום בדמות בית החולים התת קרקעי הממוגן הגדול בעולם, במקביל לפתיחת בית חולים חדש וממוגן לילדים ופתיחת בתי חולים ייעודיים למחלות הלב והסרטן.

לאור ניסיונו הרב, הודיע מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, כי בתיאום עם נציבות שירות המדינה הוחלט למנות את פרופ' הלברטל למנהל-על, על מנת לקדם את שיתוף הפעולה המקצועי בין המרכזים הרפואיים - למען המטופלים.

"אני מודה למשרד הבריאות על הבעת האמון. נעשה כל שאפשר כדי להעניק למתמודדי הנפש מעטפת רפואית רב-תחומית מקיפה וכוללת", אמר פרופ' הלברטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully