וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוטמזגין פותח סניף חדש בתל אביב

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 9:19

הסניף ה-19 של הרשת נפתח במרכז שוסטר ברמת אביב: "מתכוון להביא את החוויה הזו לכל פינה בישראל"

סניף דודו אוטמזגין סניף מרכז שוסטר. שי גבריאלי,
סניף דודו אוטמזגין סניף מרכז שוסטר/שי גבריאלי

בוטיק הפטיסרי דודו אוטמזגין ממשיך להתרחב בקצב מהיר, ופותח את הסניף ה-19 במרכז שוסטר ברמת אביב. לאחרונה הצטרפה רשת "דודו אוטמזגין", לקבוצת הקמעונאות "קשת טעמים", והשתיים הודיעו על התרחבות מואצת של רשת הפיטסרי בישראל ומחוצה לה. סניף זה הוא השני שנפתח מאז הרכישה. הסניף פתח שעריו ב-20 באוגוסט.

דודו אוטמזגין פועל בישראל כבר מעל עשרים וחמש שנה, והקים רשת של "פטיסרי". הרשת מונה היום 19 סניפים וביניהם קריית מוצקין (סניף הדגל), טבעון, מרכז הכרמל, נהריה, גן העיר ת"א, רמת אביב, כפר סבא ועוד. כפי שהצהירו לא מזמן גם מתוכננים לפתוח סניפים מעבר לים כשהיעדים המרכזיים הם ניו יורק, ברצלונה, לונדון, דובאי ועוד.

סניף דודו אוטמזגין סניף מרכז שוסטר. שי גבריאלי,
סניף דודו אוטמזגין סניף מרכז שוסטר/שי גבריאלי

"הסניף החדש הינו חלק מהחזון שלנו לפתח את המותג המעולה של דודו אוטמזגין לכל הארץ", כך אומר אריאל לכט, יו"ר ובעלים של קשת טעמים. לכט מוסיף כי "דודו אוטמזגין" הביא את בשורת עלית הפטיסרי של פריז לישראל, וסחף אחריו קהל עצום, מגוון ונאמן. "בימים קשים כאלה, אני רואה שליחות בהרחבת העסקים, בהעסקת עובדים נוספים ודרך זה בתמיכה במשק", ציין לכט.

"אני שמח וגאה בפתיחת הסניף החדש המהווה אבן דרך מרכזית לרשת", אמר, דודו אוטמזגין. "עם פתיחת הרשת שמנו לנו למטרה להביא את בשורת הפטיסרי, עם חוויה פריזאית, לכל ישראל. זהו הסניף ה 19 שלנו ואני מתכוון להביא את החוויה הזו לכל פינה בישראל" הדגיש אוטמזגין והוסיף כי הוא מתכוון להרחיב את המותג לא רק גיאוגרפית, אלא גם מבחינת התוכן ולהוסיף הפתעות חדשות לקהל הלקוחות הנהדר של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully