וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח חזק לאחים זלקינד: ההכנסות ברבעון כמעט 5 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 9:23

האסטרטגיה של האחים זלקינד מתחילה להשתלם: צמיחה במכירות בעולמות החשמל והמזון הובילו לדוח חזק. אף שהסתיים בהפסד בשורה התחתונה, נראה שאלקו בשליטתם נמצאת במומנטום חיובי

מיכאל ודניאל זלקינד, מנכ"לים משותפים בקבוצת אלקו. ישראל הדרי,
מיכאל ודניאל זלקינד, מנכ"לים משותפים בקבוצת אלקו/ישראל הדרי

האחים זלקינד, בעלי השליטה בחברת אלקו, פרסמו היום דוח חזק לרבעון השני של השנה. הכנסות הקבוצה עלו ב-9.5% והסתכמו ב-4.92 מיליארד שקל, לעומת 4.49 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד לבעלי המניות היה קטן משמעותית ביחס לרבעון המקביל לפני שנה וקטן ל-53.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-135.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

הדוחות מצביעים כי הצעדים האסטרטגיים שביצעו האחים זלקינדים החלו לתת פירות: ההכנסות של אלקטרה מוצרי צריכה, שמחזיקה את קרפור, זינקו ב-14.6% ואילו אלקטרה פאוור, שמוכרת חשמל ללקוחות פרטיים, רשמה גידול של כ-30% בהכנסות.

אבי ישראלי, משנה למנכ"ל אלקו: "תוצאות הרבעון השני של 2024 מדגישות את ההתקדמות המשמעותית בקבוצת אלקו, חרף האתגרים המתמשכים בשוק והימשכות מלחמת 'חרבות ברזל'. אנו עדים לשיפור ניכר במרבית חברות הבנות, המתבטא בגידול בהכנסות ובשורת הרווח, תוך המשך יישום אסטרטגית התמקדות בכל אחת מהחברות.

"אנו רואים בחיוב את ההתקדמות המשמעותית ברבעון זה בכל חברות הבנות. המשך יישום אסטרטגיית המיקוד, לצד היכולת להתאים את פעילותנו לתנאי השוק המשתנים וכן הפיזור הגלובלי והגיוון בפעילויות הקבוצה, מחזקים את אמונתנו ביכולתנו להמשיך ולצמוח לאורך זמן. אנו מאמינים כי נמשיך לצמוח ולהביא ערך משמעותי לבעלי המניות בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully