וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס מציגה: צמיחה של כ-3% בהכנסות ועלייה של כ-%11 ברווח הנקי

29.8.2024 / 15:59

דו"חות קבוצת שטראוס לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2024 פורסמו. נשיא ומנכ"ל הקבוצה: "מחויבים לשמור על ביטחון תזונתי ותעשייה ישראלית חזקה"

מפעל שטראוס, כרמיאל. מיכאל גלעדי, פלאש 90
מפעל שטראוס, כרמיאל/פלאש 90, מיכאל גלעדי

קבוצת שטראוס מפרסמת הבוקר את הדוחות הכספיים לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2024 עם עלייה בהכנסות, שהסתכמו בכ-5.3 מיליארד שקלים, עלייה בהשוואה למחצית המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-355 מיליון שקלים, שמהווה כ-6.7% מסך כל המכירות. הרווח התפעולי הושפע באופן משמעותי מהעלייה במחירי חומרי הגלם, מה שהביא לירידה של כ-6.0% מהמחצית המקבילה אשתקד. הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה עמד על כ-242 מיליון שקלים, עלייה של כ-10.6% מהמחצית המקבילה אשתקד.

קבוצת שטראוס מסכמת את הרבעון השני של 2024 עם הכנסות של כ-2.8 מיליארד שקלים, עלייה של כ-4.9% מהרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-151 מיליון שקלים, ירידה של כ-10.3% מהרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי מהווה 5.5% מסך כל המכירות ברבעון השני. הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה עמד על 83 מיליון שקלים, ירידה של כ-2.4% מהרבעון המקביל אשתקד.

נשיא ומנכ"ל הקבוצה, שי באב"ד: "הקבוצה ממשיכה להציג צמיחה במרבית הפעילויות, ומתקדמת ביישום התכנית האסטרטגית למיקוד בפעילויות הליבה, בהשקעות ובפיתוח מנועי צמיחה שיובילו את הקבוצה בשנים הקרובות. לצד צמיחה במכירות, הקבוצה ממשיכה להתמודד עם המשך מגמת העלייה במחירי חומרי הגלם, שמשפיעה על הרווחיות של הקבוצה. תעשיית המזון היא חלק משמעותי מכיפת הברזל האזרחית של מדינת ישראל. לקבוצת שטראוס מפעלים מהצפון ועד הדרום וביחד עם החקלאים שלנו, אנחנו מחויבים לשמור על ביטחון תזונתי ותעשייה ישראלית חזקה".

  • עוד באותו נושא:
  • שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully