וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחת השלט ל"קורס חילון" שנתלה בכניסה לבני ברק

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 8:35

שלט שנתלה בבני ברק גבול רמת גן ופרסם "קורס חילון" לחברה החרדית הושחת אתמול בערב, לאחר שנתלה ביום שישי בבוקר: "אין דבר שיותר מפחיד את החברה החרדית מגישה לידע ולהשכלה. בלי הבורות אין ש"ס ואין יהדות התורה"

עשרות חרדים מהפלגים הקיצוניים מפגינים באזור לשכת הגיוס בירושלים/רוני כנפו

יום וחצי לאחר שנתלה שלט המקדם חילון בגבול בני ברק לעיני אלפי חרדים, הוא הושחת ונהרס. ביום שישי האחרון נתלה בכניסה לבני ברק שלט שמקדם יציאה בשאלה וחילון. "חוזרים בתבונה - הקורס לחילון החברה החרדית ברוח תנועת ההשכלה", נכתב על השלט, שהוצב ברחוב מבצע קדש. לצד זאת, מאות "עלוני חילון" של ארגון "חוזרים בתבונה" הופצו בעיר החרדית.

ביום שבת בערב כבר הושחת השלט ותמונות של ההשחתה עללו לרשתות החברתיות.

מי שעומד מאחורי המיזם הוא נאור נרקיס, שהוביל בעבר את מחאת המילקי, ופועל לאחרונה להנגשת החילוניות לציבור החרדי, באמצעות קורס מקוון בדיגיטל, חוברות ומדבקות שמופצות בריכוזים של המגזר החרדי.

שלט חוצות גדול של ״חוזרים בתבונה - הקורס לחילון החברה החרדית ברוח תנועת ההשכלה״ שנתלה ברחוב מבצע קדש בבני ברק

30 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השלט בכניסה לבני ברק, ביום שישי בבוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השחתת שלט חוצות בעד חילון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השחתת השלט, יום שבת בערב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נרקיס כתב בהמשך להרס השלט כי "אין דבר שיותר מפחיד את החברה החרדית - מגישה לידע, לנאורות, להשכלה. הפוליטיקאים החרדים חיים על העוני והבורות שהם דואגים לפתח. בלי הבורות, אין לא ש"ס ולא יהדות התורה".

עוד הוסיף כי "במקום שבו משחיתים שלטים על תבונה, משחיתים נשמות של ילדים. ‏הם מפחדים מההשכלה. הם מפחדים מהתבונה. ‏הם מפחדים מחופש הבחירה. הם מפחדים מהחזרה מסיבית בתבונה. דעו זאת. שכל אדם ידע זאת. ברגעים אלו חרדים משחיתים את השלט שמבשר את היד אותה אנו מושיטים לצעירים חרדים שנולדו לתוך כת שפוגעת בהם באופן מכוון".

נרקיס קורא לתרומות שיאפשרו לפרויקט החילון לצמוח: "על מנת שישראל תהיה מדינה עוצמתית ומובילה במדע, עם כיפת ברזל, עם מודיעין איכותי, עם חיילים וחיילות, עם עוצמה של מדעניות ומדענים ומהנדסות ומהנדסים, על הדור שלנו לטפל בנגע הבורות, בבתי הספר בלי ליבה, ולשחרר כמה שיותר מאחינו מהחברה החרדית שמחסלת את הסיכוי להשכלה ראוייה לחסרי הישע שנולדו לתוכה. תמיכה שלכם בחוזרים בתבונה - היא הערובה לקיומה של ישראל בעתיד. כאן אפשר להשקיע בנו. זו לא תרומה בעיננו. זו השקעה שתחזיר עשרות מונים לכלכלה ולעתידכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully