וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הדרך: הסיפור המרגש שיגרום לכם להסתכל אחרת על שליחי וולט

בשיתוף Wolt

4.9.2024 / 11:21

מאישה בהריון מתקדם ועד מעניק עזרה ראשונה מוסמך: שליחי Wolt שמנצלים את הנוכחות שלהם בכבישים כדי לעזור למי שצריך, ואפילו להציל חיים

בווידאו: הסיפור המרגש שיגרום לכם להסתכל אחרת על שליחי וולט/עריכה: נועה לוי

בעולם המשלוחים המהיר והתחרותי, Wolt מציבה רף חדש - לא רק במהירות ואיכות השירות, אלא גם בבטיחות בדרכים. החברה הכחולה שמה לה למטרה להוביל מהפכה של ממש בתרבות הנהיגה בישראל, עם דגש מיוחד על בטיחות השליחים והציבור כאחד. באמצעות תוכנית מקיפה בשם "שולחים על בטוח", Wolt מוכיחה שאפשר לספק שירות מהיר ויעיל, מבלי להתפשר על הבטיחות.

תוכנית "שולחים על בטוח": המפתח לשינוי

תוכנית הבטיחות של Wolt מורכבת מארבעה נדבכים מרכזיים:

יסודות: הענקת כלים ומשאבים לשליחים להתנהלות בטוחה, כולל מספרי זיהוי ייחודיים על התיקים.
דיווח: מערכת המאפשרת לציבור לדווח על אירועים בטיחותיים הקשורים לשליחים.
אכיפה: צוות ייעודי החוקר כל אירוע בטיחותי ומפעיל סנקציות במקרה הצורך.
מרחב ציבורי: שיתוף פעולה עם גופים מוניציפליים לשמירה על בטיחות במרחב הציבורי.

"בוולט אנחנו רואים בבטיחות בדרכים ערך מאוד מאוד אסטרטגי שמוביל אותנו ביומיום" מסביר אליה יוספיאן, סמנכ"ל אופרציה בחברה. "אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לדאוג שתרבות הנהיגה בישראל, ובפרט בקרב השליחים, תהיה הטובה והאיכותית ביותר".

שליח וולט. ShutterStock
מאחורי היוזמה החשובה הזו עומדים אנשים אמיתיים, כל אחד עם סיפור ייחודי משלו/ShutterStock

מעבר למשלוחים: הפנים האנושיות של Wolt

מאחורי היוזמה החשובה הזו עומדים אנשים אמיתיים, כל אחד עם סיפור ייחודי משלו. כשאנחנו חושבים על שליחי Wolt, הדימוי הראשון שעולה בראשנו הוא לרוב של בחור צעיר בשנות העשרים לחייו. אולם, המציאות מגוונת הרבה יותר.

חנה: השליחה בהריון המתקדם

אחת הדמויות המפתיעות ביותר היא חנה, שליחת Wolt בהריון מתקדם. "קצת היו מופתעים", היא מספרת על התגובות שקיבלה. "הייתי מגיעה למסעדות, מסתכלים עליי כאילו, 'את בטוחה שאת וולטרית?'"

חנה לא רק מבצעת משלוחים; היא גם מתנדבת ביחידת החילוץ של החברה. "אני גם ככה מבלה הרבה שעות על הכביש כשליחת Wolt", היא מסבירה, "אז אם יהיה צריך, נוכל להגיע ככה במהירות ולסייע".

אבי: מציל חיים תוך כדי משלוח

סיפור מרגש נוסף הוא של אבי, שליח שעבר הכשרת מגן דוד אדום. במהלך משלוח בראשון לציון, אבי היה עד לתאונת דרכים בה נדרסה קשישה במעבר חצייה. הוא מיד החנה את האופנוע שלו וניגש להגיש עזרה ראשונה עם הערכה שקיבל מ-Wolt, עוד לפני הגעת האמבולנס.

שליח וולט. ShutterStock
"לפני שאני חושבת על המשלוחים, אני חושבת על הילדים והמשפחה שלי שמחכה לי בבית"/ShutterStock

בטיחות כערך עליון

"לפני שאני חושבת על המשלוחים, אני חושבת על הילדים והמשפחה שלי שמחכה לי בבית", אומרת חנה ומדגישה את החשיבות של הבטיחות עבור השליחים ולכלל משתמשי הדרך.

נראה כי Wolt מוכיחה שאפשר לספק שירות מהיר ויעיל, תוך שמירה על בטיחות השליחים והציבור. באמצעות תוכניות כמו "שולחים על בטוח" ויחידת החילוץ, החברה מראה מחויבות לא רק ללקוחותיה, אלא גם לשליחיה ולקהילה בכללותה.

עם יוזמות חדשניות אלו, Wolt ממשיכה להוביל את המהפכה בענף המשלוחים, תוך הצבת רף גבוה לבטיחות ואחריות חברתית. היא מוכיחה שהיא הרבה יותר מסתם שירות משלוחים - היא שחקן משמעותי בעיצוב המרחב העירוני ובטיחות הדרכים בישראל.

בשיתוף Wolt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully