וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת רגל ראשונה למאינד בוודאפון: תספק לאומניטל האיטלקית פתרון למעקב נתונים; השווי: מיליוני דולרים

גתית פנקס

30.3.2003 / 8:27

כך נודע ל-TheMarker; אומניטל היא ספקית התקשורת הראשונה שרכשה את המוצר עליו הודיעה מאינד בחודש שעבר; ההכנסות יחלו לזרום ברבעון השני של השנה; HP גם היא התמודדה על החוזה



לראשונה בתולדותיה, מאינד סי.טי.איי הישראלית, ספקית של מערכות בילינג לשירותי IP, רושמת לעצמה כניסה לקבוצת וודאפון האירופית: ל-TheMarker נודע כי מאינד זכתה בחוזה לאספקת מוצר חדש המאפשר קבלת נתונים בהתאם לחקיקה האירופית (legal Interception) עבור אומניטל האיטלקית. שווי החוזה מוערך במיליוני דולרים, השלב הראשון שלו צפוי להסתיים ברבעון השני של 2003, וההכנסות יחלו אף הן ברבעון זה. מוניקה אייזינגר, מנכ"לית החברה, סירבה להגיב לידיעה.



במקביל למאינד, ביצעה גם חברת HP הדגמה של המוצר עבור אומניטל, אולם מאינד גברה עליה. מאינד היא ספקית של מערכות בילינג לשירותי IP הכוללים קול, נתונים, Mediation, תוכן ומערכות רישום שיחות. הפתרונות של החברה כוללים איסוף נתונים ותמחור בזמן אמת, ולקוחותיה כוללים ספקי טלפוניה סלולרית, קווית, טלפוניה מעל אינטרנט, ספקי אינטרנט ותוכן, גופים ממשלתיים ומוסדות פיננסיים עולמיים. אומניטל היא חברת הוויירלס השנייה בגודלה באיטליה (אחרי טלקום איטליה) ויש לה כיום יותר מ-19 מיליון מנויים ברחבי איטליה.



העסקה בין מאינד לאומניטל מורכבת ממספר שלבים, כאשר השלב הראשון כולל התקנה של המוצר באתר אחד מרכזי. בהמשך, אמורות החברות להרחיב את ההתקשרות לאתרים נוספים. מאינד הודיעה על המוצר החדש בפברואר האחרון במהלך תערוכת קאן, וזוהי העסקה הראשונה הקשורה אליו עליה היא חותמת.



החקיקה האירופית דורשת מחברות הוויירלס לאפשר לגופי משטרה ובטחון לקבל פרטים על דטה שעובר באמצעותן, ולמעשה, כל החברות יזדקקו לפתרון כזה לפי החוק. הפתרון של מאינד מיועד למפעילות סלולריות, ISP וספקיות תקשורת אחרות כדי לעמוד בסטנדרטים המחייבים איסוף מידע, ניהול גישה, הגנה על פרטיות ואיכות מידע.



מאינד ייצרה ברבעון הרביעי הכנסות של 2.6 מיליון דולר ועל רווח של 932 אלף דולר. ב-2002 כולה, מאינד רשמה הכנסות של 10 מיליון דולר והצליחה להשיג בשורה התחתונה רווח של 334 אלף דולר. שווי השוק של החברה הוא כ-30 מיליון דולר, נושקת לשיא השנתי שלה. יחד עם זאת, המניה איבדה 90% מערכה מאז השיא ב-2000.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully