וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול ודלק בעקבות גאון: פורשות מההתמודדות על רבוע כחול; נותרו 4 קבוצות בלבד

אמיר טייג

30.3.2003 / 10:28

קבוצת גאון-שמרוק פרשה לפני כחודשיים; לאחר פרישת גמול-דלק - קבוצות צדיק בינו ואלון דור הן המתמודדות המובילות



חברת ההשקעות גמול וקבוצת דלק הודיעו הבוקר כי יפרשו מההתמודדות על רכישת אחזקות הקו אופ ברבוע כחול . לפני כחודשיים פרשה קבוצת גאון-שמרוק, וכעת, לאחר הפרישה של קבוצת דלק-גמול, שסומנה כאחת המובילות בהתמודדות, נותרו 4 קבוצות בלבד, כאשר קבוצת צדיק בינו-בנק לאומי וקבוצת אלון-ברונפמן הן בעלות הסיכוי הטוב ביותר לזכות בהתמודדות.



לפני כשבוע הגישו הקבוצות את טופסי ההתמודדות החתומים, וכן הצעות מחיר ראשוניות לקראת הכניסה לשלב ההתמחרות. לשלב זה הגיעו הקבוצות לאחר שנכנסו לחדר המידע, בו נחשפו למידע רב על רבוע כחול על מנת לאפשר להן להגיע למחיר ההצעה. הערכות הן כי על סמך המידע אליו נחשפו הקבוצות בחדר המידע, החליטו דלק וגמול שלא להמשיך בהליך ההתמודדות.



אגודת הקו אופ העמידה למכירה את מלא אחזקותיה ברבוע כחול על פי הוראת בית המשפט, שמינה לאגודה בשנת 2000 ועדה ממונה על מנת שתפעל לממש את אחזקות האגודה ולחלק את תמורתן לחבריה. עד כה הצליחה הוועדה למכור רק את אחזקות המשביר לצרכן. מלבד רבוע כחול, נותרו בידי האגודה אחזקותיה ברשת הרהיטים איקאה.



קבוצת בינו כוללת את בנק לאומי, שעשוי גם להעניק את חבילת המימון. מתחילת ההתמודדות סומן בינו כמתמודד המוביל משתי סיבות: האחת - תאימות אסטרטגית בין פעילות רבוע כחול ואחזקתו העיקרית של בינו - חברת פז; השנייה - זמינות המזומנים של בינו, שידוע כאחד האנשים הנהנים מרמת הנזילות הגבוהה ביותר במשק הישראלי. מתיו ברונפמן, שהתמודד תחילה לבדו, הצטרף לפני מספר חודשים לחברת הדלק אלון דור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully