וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון ממתכת: חברת אלטרון זכתה במכרז של רשות שדות התעופה

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:49

חברת אלטרון מספקת פתרונות מתכת תעשייתים וזכתה במכרז רשות שדות התעופה בישראל שנה נוספת ברציפות. במסגרת המכרז תעניק החברה את כל שירותי ייצור, אספקה, התקנה ואחזקה לדלתות ופתרונות שערים בכל אתרי רשות שדות התעופה

חברת אלטרון חלק מקבוצת טרלידור. יח"צ,
חברת אלטרון חלק מקבוצת טרלידור/יח"צ

חברת אלטרון, מהגדולות בישראל בייצור פיתוח והתקנה של פתרונות מתכת תעשייתים מתוצרת ישראלית, זכתה במכרז רשות שדות התעופה בישראל שנה נוספת ברציפות.

לדברי ניראל דמתי מנכ"ל חברת אלטרון: "אנו שמחים ונרגשים מהזכייה במכרז, ולהיות חלק ממערך רשות שדות תעופה בישראל. אלטרון חרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים ומשופרים. אנו מפעילים מערך טכנאים מקצועי בפריסה ארצית, ובין לקוחותינו ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי".

אלטרון, שהוקמה בשנת 1974 הינה חלק מקבוצת טרלידור, החברה הגדולה בישראל למוצרי אלומיניום ומיגון הבית. היא מעסיקה כ-100 עובדים, ומרכזת את פעילותה במפעל חדש ומתקדם בקומפלקס קבוצת טרלידור בכרמיאל.

"החברה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, לצד שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם על מנת לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר" מוסיף דמתי. "תחום הבקרה וסגירת מפתחים על ידי שערים מתקדמים והטמעת טכנולוגיות הינו תחום הנמצא בתקופת צמיחה מתמשכת ואנו באלטרון שואפים להמשיך להיות הבחירה האוטומטית של לקוחותינו בתחום זה לעוד שנים נפלאות".

כיום, אלטרון היא החברה הגדולה בישראל לייצור והתקנה של שערים תעשייתיים מכל הסוגים ומשווי גובה. לחברה מגוון רחב של מוצרים לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי. בין לקוחותיה ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully